|
|
| mindshooter |
| Jag e lika på som ovantstående hund...fett kul att skuta bollar på alla..speciellt steve |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag e lika på som ovantstående hund...fett kul att skuta bollar på alla..speciellt steve | Lär dig stava innan du börjar vifta med pickan pöjk... Fan du e väl fusk dopad nu efter allt kollo... ni lekte väl cowboys & indianer hela dagarna ;) |
|
|
| Vizay |
| orkar inte PM:a enbart mitt namn så jag skriver det här....hello, my name is Peter and I'm and addict, a Tranceaddict ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lär dig stava innan du börjar vifta med pickan pöjk... Fan du e väl fusk dopad nu efter allt kolla... ni lekte väl cowboys & indianer hela dagarna ;) |
vet att det ska vara skjuta...orkade inte ändra.. :p |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Vizay
orkar inte PM:a enbart mitt namn så jag skriver det här....hello, my name is Peter and I'm and addict, a Tranceaddict ;) |
Du behöver inte säga ditt namn. om du kollar i mitt senaste PM till dig så står det "Tja peter" så det är ganska uppenbart att jag kan ditt namn :D
Det var inte så värst relevant att säga det men jag var tvungen att lätta på hjärtat :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|