|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Connector
glömde du mig eller? =) | förlåt det var inte alls meningen att glömma dig :) *fixar* |
|
|
| JayBee |
Gokväll alla glada trance lovers!
Nu är det så gott som spikat och klart, Den 27:e september blir det paintball kalas ute i skogen.
Vi är redan 12 (varav 4 från SWETA) stycken och vi växer varje dag :D. Om du är intreserad är det ännu inte försent, men vänta inte för länge för om någon vecka ska vi boka utrustningen för alla som ska hyra.
Om ni är intreserade skicka då ett PM till mig med mobil nummer och gärna ett riktigt namn oxo :) (hatar att ringa till någon och säga " hej är det du som är Mr.Skeletor? ")
Som treo pekade ut så är det ett event i mûnchen bryggeriet men iomed att vi inte spelar paintball mitt i natten så gör det inget.
För er som ska vara med och hyra så håll ett öga öppet på era "private messages" för jag hör av mig snart med mer info.
Vi ses i skogen! //Jocke :thepirate |
|
|
| dbl |
| fan då.. vill också vara med... kan vi inte köra i gbg istället ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
fan då.. vill också vara med... kan vi inte köra i gbg istället ;) |
OK grabbar planerna är ändrade vi kör i GBG.. ok klappat och klart :haha: :haha:
nu ska jag dra på bio och se arnold, hoppas den e bra gokväll //Jocke |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
OK grabbar planerna är ändrade vi kör i GBG.. ok klappat och klart :haha: :haha:
nu ska jag dra på bio och se arnold, hoppas den e bra gokväll //Jocke |
hehehehe... fan va bra :p
arnold e ganska bra ja... 2:an e fortfarande bäst.. liiite för mycket humor i den... men annars e den bra |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|