|
|
| sipowitz |
"¤"#¤"¤"#¤##¤%&/&(/&)/()#¤!"# Vilken helt otroligt bra låt på denna asot... ungefär min 100 och framåt... tittat på playlisten och nån av dessa ska detta vara...
05 Haak - Frenzy
06 Signum - Push Through
07 Digital Delinquents - To Do Anything (Veracocha - Carte Blanche Bootleg)
08 Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
09 Malixx feat John Watts - End (Marco Zaffarano Remix)
Ahh hörde precis att det var 09'an... wooooww... detta är verkligen trance för mig... underbart piano som bara byggs och byggs och byggs upp tills det skakar loss, vilken kick =)
EDIT: nä faen,.. jag blev visst lite lurad... det var inte alls 09'an... någon annan som kan komma på vilken av låtarna det är? min 100 och framåt alltså... |
|
|
| ice_key |
Testa då denna uplifting trance låten då
Altitude - Tears In The Rain (Original Mix)
Skön piano, innan det byggs upp och upp utav mindblowing trance :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Vizay |
sipo låten du tänker på är Ace's delight - Mental theme (Ultra trance remix)
håller fullständigt med...så jävla otroligt sjukt sanslöst obeskrivligt bra å välgjort låt....breaket på lite över 2 min e helt sanslöst! :D |
|
|
| sipowitz |
Var bara tvungen att adda lite om låten idag också..
Ojoj idag var den nästan bättre... härlig låt att starta dagen med... finns det något bättre sätt att börja en ny dag med en härlig trancelåt =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag laddade hem ASOT 107 från Vizays server (tack) men jag tycker den många gånger i settet svajjar + att den strulade nånstans i settet, alltså att winampen hade svårt att lira den... har inte hänt mig förut... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|