return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Asot 107

Vizay
107:an vart helt cepe när jag rippade för den streamen jag satt på (ets-global) satt i sin tur på en stream från nån snubbe som va bortrest.....givetvis började det totalcepa sig hos han som va bortrest så mitt i börjar det hacka utav helvette, han lyckades hitta en annan stream å sända ifrån iaf så de slutar efter några minuter

lessen att de blev så men de va inget jag kunde fixa själv :/
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
107:an vart helt cepe när jag rippade för den streamen jag satt på (ets-global) satt i sin tur på en stream från nån snubbe som va bortrest.....givetvis började det totalcepa sig hos han som va bortrest så mitt i börjar det hacka utav helvette, han lyckades hitta en annan stream å sända ifrån iaf så de slutar efter några minuter

lessen att de blev så men de va inget jag kunde fixa själv :/

Fan de här e inte bra Vizay... de blir 10 läderpiskrapp på stjärten för dig men eftersom jag vet att du gillar det blir det 11 rapp :) ha ha... Skönt att du delar med dig iaf :gsmile:
Vizay
tack tack stefan...in return så skaru få 10 smek med min tigerklo nästa gång vi träffas.....AJ KNOW YOU LAJK IT!! ;) :p

men jag gör iaf så gott jag kan...inte så mycke å göra när nått ar sig som man inte har kontroll över, bara å köra vidare :)
x-dream
Kan ladda upp en bra rip på 107 om ni vill ha den dvs...;)

Bara att hojta till...
Vizay
x-dream go on....upload the rip already! :D

ska bara starta upp min ftp som va nere några timmar pga. strul med nätverkskorten på datorn :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden