|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik ook.... zo lang jij uit de buurt van de rood met witte stippen blijft :D:eyes: :eyespop: :crazy: :tongue2 |
haha ik heb remy nog nooit zo stil gezien. OK in de foyer had ie grote bek maar binnen was ie echt rustig. En jah ook grappig om te zien als remy naast een leuk meisje staat dat ie dan opeens geen woord meer uit zijn mond krijgt. Zelfs rukkers kon ie niet meer uitbrengen |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by basvh
haha ik heb remy nog nooit zo stil gezien. OK in de foyer had ie grote bek maar binnen was ie echt rustig. En jah ook grappig om te zien als remy naast een leuk meisje staat dat ie dan opeens geen woord meer uit zijn mond krijgt. Zelfs rukkers kon ie niet meer uitbrengen |
Geen id wanneer jij Remy hebt gezien, maar hij was zeker NIET rustig!!!
(behalve toen ik m om n uur of 4 tegenkwam op de wc, en hij me niet eens herkende :p:rolleyes: :nervous: ). |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
Dit weet ik nog en toen was ik aardig naar den kloten. Hahaha echt kut. Dit gebeurt me niet meer! Ik vond het best wel een babe. :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by total woot
Geen id wanneer jij Remy hebt gezien, maar hij was zeker NIET rustig!!!
(behalve toen ik m om n uur of 4 tegenkwam op de wc, en hij me niet eens herkende :p:rolleyes: :nervous: ). |
Hahaa meen je dat, dat kan ik mij idd niet meer herrineren. En ja dat moment van Bas was ik idd heel rustig. Was erg moe! :p Maarja het gebeurt me niet meer.
Morgen HQ en overmorgen GEHT LOHS ofzo!! :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dit weet ik nog en toen was ik aardig naar den kloten. Hahaha echt kut. Dit gebeurt me niet meer! Ik vond het best wel een babe. :D |
jah het was ook een babe. Maar door ernaast te staan kwijlen krijg je zo'n soort meisje echt niet versierd hoor!
| quote: | | Maarja het gebeurt me niet meer. |
Ik had niet anders van je verwacht
| quote: | | Morgen HQ en overmorgen GEHT LOHS ofzo!! |
have fun!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|