return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Achtung: X-Qlusive Deutschland 1-11-2003

DJSmiley
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
he figuur, waar kom jij eigenlijk weg want die keer dat Kai in Index draaide was ik d'r namelijk ook (GRUWELIJK vette clubnight gehad toen :eyespop: :wtf: ).

Kai is al weer een tijd geleden iig... Ben je ook bij EarthQuake geweest?

Ik kom uit Nunspeet, 10km boven Harderwijk.. Best stukkie rijden (125km naar Index) maar wel de moeite, we doen het 1-2x per maand.....

De besparing van de entree en de sfeer in Index (veel minder opgefokt), tesamen met het wrede geluid en licht (lasers!) in main maakt die rit zeker de moeite waard.

http://www.djsmiley.com/pics/index/
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by DJSmiley
Kai is al weer een tijd geleden iig... Ben je ook bij EarthQuake geweest?

Ik kom uit Nunspeet, 10km boven Harderwijk.. Best stukkie rijden (125km naar Index) maar wel de moeite, we doen het 1-2x per maand.....

De besparing van de entree en de sfeer in Index (veel minder opgefokt), tesamen met het wrede geluid en licht (lasers!) in main maakt die rit zeker de moeite waard.

http://www.djsmiley.com/pics/index/

niet bij earthquake geweest volgens mij...even kijken wanneer dat ook alweer was..(toch verdomd handig dat partyflock :p ) nee, dat was in April in toen zat ik nog 2megameter hier vandaan ;) . Ik ben vorig jaar naar Kai Tracid in Index geweest en een week later weer maar toen was het minder want d'r was toen zo'n tv-opname... feest begon pas toen dat afgelopen was... ATB was er toen ook nog dacht ik... verder vorig jaar ook nog bij de tracid traxx night geweest en dat was wel weer :tongue2 . Verder nooit geweest, kan nooit mensen vinden die meewillen (tis vanaf mij ook een km of 70) ondanks mijn onbegrensde enthousiasme mbt deze tent :) .

Wat je verder zegt over die tent kan ik me alleen maar helemaal: superrelaxed :cool: . Well big respect dat je zo vaak dat pleuriseind rijd :) . Ik ken btw wel wat lui uit Nunspeet (oud-klasgenoten)... namen strak vergeten...

oja en nou weer BACK TO TOPIC PLZ.!
Dr. Kuipers
PRESENT! :D

maar dat had iedereen al wel geraden ;)
knights
X-Qlusive Duitsland, dat wordt echt wel een vet feest.
Net zoals een x#Qlubtempo... zou X-Qlusive wel een Tracid Traxx Special kunnen worden, dat zal wel stoer zijn...

Trouwens, HQ in Ahoy Rotterdam 18 Oktober... ziet er ook erg tof uit
vooral Shokk VS Flutlicht, vieze energy :)

/Tja edit he ;d
basvh
quote:
Trouwens, HQ in Ahoy Rotterdam 10 Oktober... ziet er ook erg tof uit

Zullen we er 18 oktober van maken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland