return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Achtung: X-Qlusive Deutschland 1-11-2003

Optimus
Die Azur ben ik aan t downen, maar gaat echt traag:confused: Ik vind Damaged 02 echt superlekker:D
Biohazard
quote:
Originally posted by basvh
Oh ja: er worden op dit moment veel oude tony de vit platen geremixt en BK heeft kei grote nieuwe ep uit. Maar dat zullen jullie alvast wel weten, aangezien ik pas net adsl heb en de wereld van het leechen begin te ontdekken

Je bedoelt, Tony De Vit - Give Me a reason (Andy Farley Mix). Ik zag ook nog een nieuwe CD van hem liggen bij HMV London
total woot
T is natuurlijk jammer dat er nog geen X-qlusive UK is geweest, maar t is nog veel erger dat er nog geen X-Qlusive Germany is geweest (oke ik weet t, die komt er nu dus eindelijk aan), en als ik eerlijk ben lijkt me dat een stuk leuker dan n UK-feestje (omdat t niet echt veel voorkomt dat duitse DJ's hier de boel op stelten komen zetten, wat ik van de engelsen niet kan zeggen).

Waarom? omdat imo duitsland echt n totaal andere sfeer met zich meebrengt, It's like nothing you've seen before, ben benieuwd of ze dat voor elkaar weten te krijgen.
DJSmiley
Klinkt goed, ben benieuwd wie er komen draaien.

Duitsland heeft zeker wel goeie hardstyle DJ's:

Kai Tracid
Melanie di Tria (Tracid Traxx)
Warmduscher (Tracid Traxx)
DJ Dean (Tunnel Trance Force)

Zo zijn er nog wel meer, maar dat zijn de belangrijkste imho....

Ik ben vorig jaar bij Kai Tracid geweest in Index, en die beukt prima !

Verder was Earthquake Hardbass edition echt masterlijk, was in Juni, in Index, duitsland. oa Melani di Tria en the Prophet
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by DJSmiley

Ik ben vorig jaar bij Kai Tracid geweest in Index, en die beukt prima !

Verder was Earthquake Hardbass edition echt masterlijk, was in Juni, in Index, duitsland. oa Melani di Tria en the Prophet

he figuur, waar kom jij eigenlijk weg want die keer dat Kai in Index draaide was ik d'r namelijk ook (GRUWELIJK vette clubnight gehad toen :eyespop: :wtf: ).

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland