|
|
| Shabbaman |
| quote: | Originally posted by basvh
Die halve liters heb ik vorige week voor je opgewarmt!!!:D :D |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Lauw bier is vies :whip: |
|
|
| Menno |
Zo vond het een leuk feestje voor de verandering ben normaal namelijk niet zo'n Hardstyle freak.
Ik kwam rond 11 uur aan (bedankt NS voor de werkzaamheden :() en toen begonnen Hennes & Cold net met draaien. Ze draaide lekkere HardTrance plaatjes, hoorde Cold Night nog voorbij komen dus de avond begon lekker. Daarna begon Kai Tracid en jawel die draaide Traffic gewoon en dat werd weleens waar gewaardeerd want ik heb niemand horen fluiten.:)
Van de rest van de dj's heb ik er geen flauw benul van wat ze draaide maar het klonk allemaal wel lekker. Ik vond vooral Melanie die Tria lekker beuken en Gary D viel me wat tegen.
Hier nog wat foto's van het feest (site q-dance)
 |
|
|
| Partyhardy! |
| ja de dj-booth dus in het midden. Ik weet niet of ik dat wel zo relaxt gevonden zou hebben, maar goed kan er niet over oordelen aangezien ik er niet bij was. Wat vonden jullie daarvan Total Woot, Menno, Remy, Shabbaman, Quipers? :) |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja de dj-booth dus in het midden. Ik weet niet of ik dat wel zo relaxt gevonden zou hebben, maar goed kan er niet over oordelen aangezien ik er niet bij was. Wat vonden jullie daarvan Total Woot, Menno, Remy, Shabbaman, Quipers? :) |
Die booth zag er echt super uit zo in het midden, ze hadden er ook meer meegedaan dan de vorige 2 keer toen ik er was. Die lasers lieten ze op bollen reflecteren en dat gaf een super effect. Ook het draaiende podium vond ik super met die shuttle er boven.
Qua aankleding vind ik het dus mooier als die booth in het midden staat, maar ik vind als de booth gewoon staat waar hij normaal staat dat er meer sfeer is. De booth die draaide en dan heb je als dj toch minder contact met het publiek.
Ik vind het ook beter als je met zijn allen gewoon een kant op staat te dansen en dat je die massa mensen ook gewoon ziet wat dus nu niet het geval was.
Dus mijn conclusie: Qua aankleding beter in het midden en qua sfeer gewoon normaal :D |
|
|
| total woot |
Zooow, eindelijk weer een beetje het mannetje vandaag :D
Feest was Top! lekker gebeukt, was echt ff nodig :D
Moet eerlijk bekennen dat ik vrij weinig van de muziek heb meegekregen, vond t allemaal wel relaxed eigenlijk :)
Over t geluid kan ik kort zijn: voor HMH begrippen was het BOUT!
Aan de voor- en achterkant van de Booth hingen stapels boxen, en stond je letterlijk weg te dreunen, aan de zijkanten echter stond een stapeltje van 4 a 5 boxen, en dat was dus niet genoeg, geluid was niet op het gewenste niveau :D
Ik denk dat het door de opstelling van de boxen kwam, want de gebruikelijke HMH-Bass die je hart doet overslaan heb ik eigenlijk niet gehoord, behalve het laatste half uur, toen stond de installatie zo hard dat je uberhaupt niets anders meer hoorde/voelde dan gebeuk :p:)
(geluid was dus iets minder, maar de muziek die gedraaid werd was er zeker niet minder om)
Moet eerlijk bekennen dat vorig weekend (Bij Ferry) het geluid zo waanzinnig goed was, dat t eigenlijk alleen maar kon tegenvallen, vanuit dat oogpunt meld ik wel dat het geluid in vergelijking met een willekeurige andere houseparty nog steeds ultiem vet was).
Lichtshow vond ik zeker wel goed, aankleding zelf was uberhaupt waanzinnig tof, er hing een goede sfeer, geen "ongeregeldheden" gezien (behalve een kerel van 1 meter 60 die door 3 bodyguards met moeite van de trap af werd gesleurd (volgens mij had die gast een behoorlijke paddo-trip, want hij bleef maar schreeuwen dat hij achtervolgd werd, terwijl er niemand te bekennen was....)).
Verder dr Quipers een aantal keren tegengekomen, Akira eindelijk een keer gezien (geile aap :p) menno gemeet, en veel met Remy, Stefan (holmaat Remy :p) en Mido (Yoda) rondgestuitert :D:D.
Al met al een waanzinnig tof feest waar ik -achteraf gezien- behoorlijk aan toe was.
Alle Ta's die ik gezien heb: Thanx t was TOP TOP TOP!!!
Grtz
WooT
ps. weet iemand wat het aller allerlaatste nummer was dat gedraaid werd? (:crazy: :eyespop: :tongue2 :tongue3 :eyes:
[edit]
-Weet iemand waar die mc woont/werkt? (het is nu dus echt tijd voor de molotov-coctail ):whip: :whip: )
-2 PH: was de pm te snappen? :p
[/edit] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|