|
|
| Glorie |
P4z!!! :eyes: :eyes: Ahhhhh.... 71 och 89 var ju ljuvliga! & 413, 707 och pic.jpg var otroligt coola!!!! Skitsnygga bilder verkligen..
ja tror ja får gå hem till nån me dj-utrustning och fota, den da ja får en digitalkamera :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by P4z!
jag älskar macro funktionen på den kameran, nåt som just 3100 är känd för! |
vad är det för något? |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by reveal
vad är det för något? |
macro är närbildsfunktionen :) |
|
|
| fruktsoppa |
reveal: min brorsa har en coolpix 3100 som han köpte i new york i juni. den fungerar väldigt bra och är stabil och säker.
tar bra bilder och lätt att använda. vänliga inställningar att ändra om man vill.
nikons kameror kan vara lite sega när man startar upp, men det är verkligen inget att hänga upp sig på.
minoltan ska vara "extremt snabb uppstartning" har jag själv läst, men fan. nikonen diggar jag mer. |
|
|
| RagingEskimo |
För att rekommendera en annan kamera kan jag upplysa om min egen Olympus C-40. Dock blev deden ersatt av en betydligt bättre (på alla sätt) C-50. Valde Olympus för deras optiks skull då någon menade på att en digitalkamera kan ha hur många megapixlar som helst men ändå suga friskt om optiken är skräp, vilket ju låter rimligt. Har inte kollat var i prisläget dessa två ligger i jämförelse med Nikon:en och Minoltan.
När jag köpte C-40:n för ett och ett halvt år sen låg den på 7000. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|