|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
heb je geen beltegoed meer om die scharreltjes van jouw te bellen die dat meestal doen? |
Jaloers zeker:D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ze geven idd weer erg veel kaarten weg, willen toch gewoon weer volle bak hebben uiteraard, maar niemand koopt meer UDC kaartjes voor feesten op Impulz Outdoor en Dancevalley na. De meeste weten toch wel dat ze weer gaan strooien, dat is meestal zo :D
Ik mag ook gratis en ben er erg blij mee :D |
waar zijn die kaartjes te krijgen?:D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by snitz
Jaloers zeker:D |
haha grapjas, misschien beetje op die pooierbak van jouw. Maar op dat nee. Ik ken dames die dat veel lekkerder kunnen dan jij
:D :D :D :D
| quote: | | waar zijn die kaartjes te krijgen? |
moet je ff naar www.hqparty.com gaan en dan op de melkweg 31-10-03 klikken en dan niet HQXL. Dan heb je links onder een flashfilmpje met een telf nummer wat je kan bellen |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
als jij nou gewoon huiswerk gaat maken doe je tenminste nog wat nuttigs |
Whaaaaa het eind komt in zicht. Begin er rete veel zin in te krijgen!!!! Pvd zijn cd releaseparty klinkt echt super en heeft me door mijn zware projectje heengeholpen. Nou allemaal nog een prettige nachtrust toegewenst laters!!!!!!
(sorry maar ben echt vrolijk vandaar deze post:D :D :D ) |
|
|
| basvh |
| zo over een paar uurtjes barst het geweld op pepsi pop...... eeeeeuh HQ XL los. Ik heb er zin in. Snitz en ik zullen vooral vooraan staan. Zker als charlotte draait :tongue2 :tongue2 :crazy: :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|