|
|
| St_Andrew |
Efter att ha lyssnar på det nästan hela kvällen igår så ska jag nu säga lite vad jag tycker o täker...
Jag kan hålla med RebeL9 delvis, det är lite för mkt vocals på skivan, men jag tycker dock han lyckats bra med att inte göra det smörigt! jag kan oxå hålla med om att det inte på långa vägar e så bra som out there and back, en skiva som enligt min mening är den bästa som nånsin gjorts (antar att det e lite av en älska eller hata skiva).. hursomhelst, denna skiva är inte dålig! långt ifrån! den e riktigt bra faktiskt! helt klart en av dom bättre jag hört, tycker oxå det är kul att han inte är rädd för att expremitera lite över genre gränserna.... det är lite lätt att en skiva som denna blir enormt överhypad innan den ens börjar produceras och därför blir lite av en besvikelse när den väl kommer...
jag kommer iaf helt klart köpa denna skiva när den kommer! :D |
|
|
| robstar |
| PvD Is finito. :/ |
|
|
| pussel |
out there and back är 1000 ggr bättre.
Till skillnad från Chicane vars album också verkar ha blivit halvt sågat tycker jag inte PvD är nyskapande på något vis, chicane försöker iaf.
Armin's album är nog det bästa som kommit ut det här året |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by pussel
out there and back är 1000 ggr bättre.
Till skillnad från Chicane vars album också verkar ha blivit halvt sågat tycker jag inte PvD är nyskapande på något vis, chicane försöker iaf.
Armin's album är nog det bästa som kommit ut det här året |
vänta bara tills Airwave's dubbel-CD album kommer ut senare i år.
det ser inte nådigt ut :D |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by robstar
PvD Is finito. :/ |
Nja, tror ju inte han e slut.
Sen att denna skivan kanske inte var riktigt vad jag väntat mig, men den är fortf. skön. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|