return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Ik ben nu weer weg zie...

tor8024
quote:
Originally posted by dj Zevan
push remix van ian van dahl is niet slecht
de eerste noten geven zo een "the rebel" gevoel vind ik
die nieuwe tiesto vind ik serieuze brol, slechtste liedje vh jaar voor mij opt moment
de nieuwe dave swayze - constant love is zeeeer goed

dat beaam ik volledig!
dj Zevan
quote:
Originally posted by CygnusX
Classified Project - Starlight Chaser -->> Voor het eerste gehoord een weekje terug op ASOT, heel mooi uplifting nummer
Fenology - Unfinished Symphony -->> Met Funaki Remix, vraag maar eens aan Belgian Bonzai hoe goed deze is ;)

kvind classified project niet slecht, maar zeker niet zo goed als hun vorige nummers, in dit nummer ontbreekt iets

die fenology is wel goed, de funaki remix is iets te hard voor mij, de arc in the sky remix is meer mijn stijl, mooie melodie

nog 2 aanraders:

yunus guvenen - mass schizofrenie (1 vd 4nrs vd invasion ep) is ook zeer sterk, bouwt goed op, lekker baslijntje

greg murray - ursa majoris -> een nieuw liedje van murray, wordt een van zn volgende singles (staat te lezen op t.nu), zeer goed, weeral zeer melodisch, lang uit gerekte strings, zeer mooi

grtz
tor8024
quote:
yunus guvenen - mass schizofrenie (1 vd 1nrs vd invasion ep) is ook zeer sterk, bouwt goed op, lekker baslijntje

ben daar al een tijdje naar op zoek.. Delta EP was schitterend!!

*edit* geen slecht nummer, maar ik vind 'opus 34' beter..
CygnusX
quote:
greg murray - ursa majoris -> een nieuw liedje van murray, wordt een van zn volgende singles (staat te lezen op t.nu), zeer goed, weeral zeer melodisch, lang uit gerekte strings, zeer mooi

Die ga ik onmiddelijk uitproberen :)

PS: Ik update het lijstje met nummers voor Pumaz in die post bovenaan ipv telkens een nieuwe post te maken.
eieregooie
quote:
Originally posted by CygnusX
Voor zover ik weet, deze :
Benny_Rodriquez_Live
Cor_Fijneman_Live
Erick_E_Live
Jack_De_Marseille_Live
John_Digweed_Live
Joos_Van_Bellen_Live
Marcella_Live
Sister_Bliss_Live
Dj_Tiesto_Live (2x)
Junkie_XL_Live
Kevin_Saunderson_Live
Tom_Harding_Live

Tnx! :)

En zijn ze nog een beetje redelijke lengte? Of zijn ze allemaal 15 minuutjes ofzo? Ik heb alleen Dance_Valley_2003-Dj_Tiesto_Live-SAT-02-08-2003 en die is 45 minuten :)

Is die andere van Tiësto hetzelfde deel van z'n z'n set? Of is dat een ander stuk van z'n set? Als het een ander deel is wil ik die er ook nog wel bij hebben :D

Hehe... fijn als je opeens zonder resources zit verdorie... Moet ik alles vragen :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium