|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett... |
Absolut... snacka om fördröjd reaktion me, börjat komma upp i varv nu.
Får se till att hälsa på alla TA.
Jag är den blonda snubben som är omgiven av några Indiska brudar.. :tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett... |
Ja visst... kom gärna fram å hälsa om ni känner igen mig... Jag kommer studsa runt både på golvet å på scenen... likaså mindshooter :) |
|
|
| Aendy |
| Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade tänkt att stussa på tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna gången... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade tänkt att stussa på tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna gången... |
Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film :)
Ses där :)
ps. har ni sett reklamen på MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. :) ds. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film :)
Ses där :)
ps. har ni sett reklamen på MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. :) ds. |
reklam till SMC... neee... får bli mtv dygnet runt nu då ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|