return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9

chjo
quote:
Originally posted by mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett...

Absolut... snacka om fördröjd reaktion me, börjat komma upp i varv nu.
Får se till att hälsa på alla TA.

Jag är den blonda snubben som är omgiven av några Indiska brudar.. :tongue2
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett...

Ja visst... kom gärna fram å hälsa om ni känner igen mig... Jag kommer studsa runt både på golvet å på scenen... likaså mindshooter :)
Aendy
Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade tänkt att stussa på tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna gången...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Aendy
Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade tänkt att stussa på tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna gången...

Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film :)

Ses där :)

ps. har ni sett reklamen på MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. :) ds.
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film :)

Ses där :)

ps. har ni sett reklamen på MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. :) ds.

reklam till SMC... neee... får bli mtv dygnet runt nu då ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden