|
|
| Optimus |
| quote: | | Vanaf nu kun je op ALLE kandidaten uit de 1e én 2e ronde stemmen. Dit geldt voor ALLE categorieën! T/m 9 augustus kun je je stem nog uitbrengen, dus laat die kans niet aan je voorbijgaan. Misschien is het jouw stem, die een kandidaat nét over de streep trekt. 10 augustus a.s. worden de winnaars bekend gemaakt, dus blijf deze site in de gaten houden. Het gaat er nu écht om spannen! |
Stem dus op onze Antiphus, die kerel verdient het wel. Op dit moment loopt Arjan Hoevenaar voor met 40% van de stemmen(?). Hij is btw student aan Hogeschool INHOLLAND in Alkmaar ofzo, en het stond zelfs op intranet van school om op hem te stemmen...:whip: Vandaar dus die 40%.
Steun Andreas dus en stem op hem bij www.twix.nl ! Ga naar het eerste tabblad, en daar kan je op hem stemmen. Ik weet niet of het net zoals vorige keer was dat als je meer dan 1x stemde, er een stem erafging, maar laten we dat niet riskeren:) |
|
|
| Dirkie |
| Gestemt maar hij staat nog maar op 3%. En die ander op 50%. Ik denk niet dat hij zo snel gaat winnen dus TA'ers stemt allen :D |
|
|
| Jappio |
gestemt!
wanneer zuig je me weer is tin? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik weet niet of het net zoals vorige keer was dat als je meer dan 1x stemde, er een stem erafging, maar laten we dat niet riskeren:) |
Gewoon de cookies eruit halen en dan kan je opnieuw stemmen heb ik net gehoord:D Stemmen dus:D
| quote: | Originally posted by Jappio
gestemt!
wanneer zuig je me weer is tin? |
Volgend feestje waarbij je aanwezig bent:tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|