return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more]

SteveTranz4ever
Detta har jag tagit direkt från Ace-Events hemsida

Äntligen, i över två år har vi försökt att få hit honom men nu är det klart, Mauro Picotto kommer att spela för oss på Devotion som hålls på München bryggeriet den 27:e September!

Vi hade gärna lagt Devotion i en av dom lite större lokalerna i Stockholm då mycket folk kommer att vilja uppleva hans set.
Vi klagar givetvis inte då München utan tvekan är en av Sveriges bästa festlokaler. Mauro vill ha det så här, lite mindre och lite mer kontakt med publiken. För dom som får en biljett kommer detta bli desto bättre. Backar Mauro denna kväll gör inga mindre än Henrik B och Cari Lekebusch.

På trancegolvet har vi lyckas få hit inga mindre än Above & Beyond och Gareth Emery, alla från England. Above & Beyond är trion som ligger bakom projekt så som Ocenalab, Freestate, Tranquility Base, POS, Nitromethane och många fler. Gareth Emery är på besök I Sverige för andra gången I år. Efter hans storslagna set på Midway I Jönköping tidigare I år visste vi att vi var tvungna att presentera honom för resten av Sverige. Mer information om honom och alla andra artister hittar du längst ner på denna sida.

Resa kommer arrangeras från Jönköping via Linköping och Norrköping. Vid intresse kommer även en buss att gå från Göteborg. Du anmäler dig till bussen genom att skicka ett mail till resa@ace-event.se där du uppger namn, telefon, stad du vill resa från så kontaktar vi dig för vidare information. Vid intresse kommer även en buss att gå från Göteborg. Bussen anländer ca 30 minuter innan öppnandet och avgår 30 efter stängning.

DJ Line-Up

Mauro Picotto [IT]
Cari Lekebusch [SE]
Henrik B [SE]

Above & Beyond [UK]
Gareth Emery [UK]
Parham [SE]

Tid/plats
Lördagen 27 Sep 2003
23:00 - 05:00
Münchenbryggeriet Stockholm

Entré
Förköp: 280 SEK
Entrén: 350 SEK

Ålder
20 år.

Biljetter
Göteborg, släpps 11/8
Balagan 031-15 90 98

Jönköping, släpps 11/8
Megahertz 036-10 01 93

Linköping, släpps 11/8
Yngves Livs 013-31 88 88

Malmö
Cosmic One 040-30 10 00

Stockholm
Saturn Return 08-21 20 89
Back to plastic 08-69 74 73

Detta är ju nåt man verkligen inte får missa !!! Ni kommer se mig där i alla fall !!!

Jono Grant och Tony McGuiness från Above & Beyond kommer att köra ett 4 timmars set... 2 timmar var

Jag har fått reda på att det är 18 år som gäller om man skaffar förköp

Vi ses där // Steve
Unis
Helt klart ett måste! Det här har jag väntat på!
mindshooter
Kenny klagar INTE!!!! MUMS!! Får inte missa detta för allt i världen
Sand Leaper
Det må jeg si.For en lineup:eyes:
NooN
YES! Jag måste få tag i biljetter!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden