return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more]

impulze
quote:
Originally posted by zamson
Jag måste tyvärr också lägga mig den här gången... Det hade varit skitkul o se picotto, gtr o above & beyond. Nu är hälsan skit och ekonomin ännu värre. Det känns inte så jobbigt nu men på lördag kommer ångesten...d vet jag. Kenny, whiterussian, steve, lonne och alla som stod på dansgolvet kl 4:45 på Berns i tisdags.. Hade gärna dansat med er igen - men det kommer fler tillfällen!
´

det var nice ändå mannen, har vart en skitnice vecka ;) jag lägger mig inte iaf, har redan biljett o så, men vi ses iaf på andra fester :D
DJ_Laszlo
Allright...det är ni som är bossarna...:) Till höger om DJ:n alltså...för er som inte känner igen mig så är detta jag (till vänster):

JayBee
hej hej alla barn,
Jag heter doktor fredde frisk och tänkte berätta om några tipps så att ni inte blir förkylda till devotion.

1) lägg er tidigt
2) drick C-vitamin brus eller juice osv
3) ta en kort jogging runda (så länge du inte överanstränger dig så frigörs massa vita blodkroppar för att hjälpa dig bekämpa bakterierna :) )
4) drick mycket vätska (nej nej barn... inte läsk och saft jag menar typ vatten, mjölk och juice)

Lycka till och missa inte devotion ;)

MvH//Frisk

mindshooter
Tack doktor Frisk!

Jag har följt dina råd och mår nu alldeles prima i bollen ska du veta. Är så in i norden taggad till den dubbel-bubbel-roliga devotion festen.

hustler
Satan vad jag är taggad!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden