|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by chjo
Hörru!!
Du som vart i Ayia Napa ett par veckor nu kan ju tipsa om några sjyssta ställen. Var så längesen jag var där nu.. Men åker dit på Fredag igen.
Lite surt föresten, valde mellan Ayia Napa och Ibiza, Ibiza föll på priset pga att det är en del studenter som skall me. Missar jag PvD och Nu NRG på Cream bara för de :mad:
Men har du några bra ställen med sjysst musik, vore jag tacksam för tips!! |
några sjyssta ställen... jadu.... grabbarna grus e ju hel bäst :)
e ju inte direkt någon trance där... några b-trance låtar lite då och då, men riktigt ös e det allt.. massa snygga brudar också.
e dock bara ett förfest ställe... stänger av musiken kl1 och sen klubben kl3.
jag o polarn hoppade runt där och strulade med typ varenda brud där första dan.... sen typ näst sista dan va det en norsk rätt snygg brud som började taffsa på mig :D
rätt trevligt :)
sen finns det ju en del andra ställen också... såg dock ett ställe som skulle köra någon gatecrasher grej nån gång nu och som enligt deras schema kör typ trance 2-3 ggr i veckan.... men vettifan om dem hade öppnat ännu... såg inget folk där iallafall, men kollade inte direkt där borta.
men annars vet jag inte direkt... checka in http://www.ayianapa.nu |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by dbl
några sjyssta ställen... jadu.... grabbarna grus e ju hel bäst :)
e ju inte direkt någon trance där... några b-trance låtar lite då och då, men riktigt ös e det allt.. massa snygga brudar också.
e dock bara ett förfest ställe... stänger av musiken kl1 och sen klubben kl3.
jag o polarn hoppade runt där och strulade med typ varenda brud där första dan.... sen typ näst sista dan va det en norsk rätt snygg brud som började taffsa på mig :D
rätt trevligt :)
sen finns det ju en del andra ställen också... såg dock ett ställe som skulle köra någon gatecrasher grej nån gång nu och som enligt deras schema kör typ trance 2-3 ggr i veckan.... men vettifan om dem hade öppnat ännu... såg inget folk där iallafall, men kollade inte direkt där borta.
men annars vet jag inte direkt... checka in http://www.ayianapa.nu |
Sjysst, tackar.
Ska kolla webben efter lite ställen. Jag får nog passa mig för strulandet dock, min blivamde fru är med på resan... :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by chjo
Sjysst, tackar.
Ska kolla webben efter lite ställen. Jag får nog passa mig för strulandet dock, min blivamde fru är med på resan... :p |
hehehehehehehe..... hehehe.
akta dig för att bli sjuk också... går nån jävla grej där nere nu.. typ havla ayia napa e tydligen sjuka.. känner 1 som låg på sjukhus i 2 dagar och fick drop.... hon smittade mig, men jag klarade mig från sjukhus iallafall :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|