|
|
| Redd |
Siden det ikke finnes et eget forum for nordmenn poster jeg like godt her, er vel det nermeste en kommer. Blir vel flama herfra til Tyringfjorden av galne svensker nå, men det får heller gå.
Jeg flytter til Oslo til høsten, dvs. straks, og jeg har ikke vært veldig mye ute her før. Var i militæret i Oslo og har tatt meg et par helgeturer nå og da, men fant egentlig ikke så veldig mye bra uteplasser der de spilte musikk jeg liker. Jeg var på en plass som heter Milk eller noe en gang, der spilte de noe bra, men så altfor altfor høyt, går greit å være en plass det går an å si HEI uten å sprenge øretrommene til folk også. Så spørsmålet blir vel om det er noen som har tips om uteplasser der det er gøy å gå ut. Jeg er så veldig lite interessert i å høre på hip-hop og kommers dance der jeg er, musikken spiller en stor rolle når jeg går ut som regel.
Alt innen elektronisk musikk er forsåvidt interessant, alt fra hardtrance til mer chill o.l. |
|
|
| Sand Leaper |
| Hvis det er alt innen elektronisk muskk du er ute etter,vil jeg anbefale deg å plukke med deg nyeste nummer av Natt Og Dag (Oslo utgaven seff),der mange konsepter/parties vanligvis er listet.Ta deg også en tur innom www.plur.no/forum og klikk deg videre til Parties-seksjonen.Mange av Oslo's DJs og promoters henger her og reklamerer for sine parties. Du vil ha nok å velge blant for å si det sånn,men trance er det dårlig med foreløpig,selv om ting smått om senn begynner å røre på seg. |
|
|
| verminator |
| viva-la-oslo :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|