|
|
| JunKX |
Zoveelste nutteloze opmerking van Arjo101... Denk ff na voordat je wat post mkay? Thanks.
On topic:
Ferry_0 heeft aan de 1ne kant wel een punt. Je betaald ook zwaar voor de looks van dit mengpaneel + de naam stanton.
Aan de andere kant, op dit mengpaneel zitten de features van een pioneer mengpaneel + extra. Ook zitten er speciale processoren in die per kanaal het geluid voor je equilizen. Bovendien zorgt een speciaal "tube" systeem voor optimaal output van je plaatjes over je boxjes :D
Tis maar net waar je voorkeur naar uitgaat, maar 1 ding staat vast. Hij ziet er geil uit.... :eyes: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by JunKX
Zoveelste nutteloze opmerking van Arjo101... Denk ff na voordat je wat post mkay? Thanks.
On topic:
Ferry_0 heeft aan de 1ne kant wel een punt. Je betaald ook zwaar voor de looks van dit mengpaneel + de naam stanton.
Aan de andere kant, op dit mengpaneel zitten de features van een pioneer mengpaneel + extra. Ook zitten er speciale processoren in die per kanaal het geluid voor je equilizen. Bovendien zorgt een speciaal "tube" systeem voor optimaal output van je plaatjes over je boxjes :D
Tis maar net waar je voorkeur naar uitgaat, maar 1 ding staat vast. Hij ziet er geil uit.... :eyes: |
ja nutteloos he maar mag ik ook reageren als je het nutteloos vind zet je me maar op ignore
tubes zijn dus buizen en zoals je van veel audiofielen kan horen zorgt dit voor een ongekend hoge geluidskwaliteit in samenwerking met goede versterkers en goede speakers dus je zult heus niet alleen voor het uiterlijk betalen maar zeker wel voor kwaliteit |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by eXos
LOL, hij heb zich alleen opnieuw geregistreerd man. Ik denk dat ie iets meer verstand van zaken heeft dan de meeste hiero.
Lekker denkwerk arj1o1! |
en hoe moet ik nou weer weten dat hij zich opnieuw heeft geregistreerd ik ben zeker helderziend:o |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
:rolleyes: .......aan iemand zn posts kan jij zien of iemand ergens verstand van heeft
Knap hoor |
nee maar hij maakt gewoon een nutteloze opmerking omdat er heus wel betere technieken achter zitten die tubes dus en dat is dus heel anders opgebouwd dus helemaal niet te vergelijken met een pioneer |
|
|
| Blik |
arj101, je kunt ook gewoon je fout toegeven als je er één gemaakt hebt...:rolleyes:
verder ONTOPIC |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|