return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Kortspel!

Glorie
jag och min farsa har lirat det simpla kortspelet 500 sen ja var 11 eller nåt. Vi har alltid "lagnamn". Han heter Medelpad (eftersom han bor där och I used to live there)
och när jag spelade som "Närke" (där ja bodde förut..fick ja grymt spö. Haha... nu väntar en match mellan Östergötland och Medelpad... Jag planerar ett tufft motstånd

vad gäller Poker! hmmm.....va spelade ni sa ni? Klädpoker :crazy: njaaa. brukar inte va nå bra i det.. de e ju så svårt att få stegar etc. Men ibland har man ju grymt flyt :) Min specialité e FÄRG :D :D :D
chjo
Chicago är fett!!!

Spelar det ganska frekvent.
Mins en semester på Gotland som regnade bort, vi var 4 grabbar, spelade mellan 50-60 omgångar av detta nobla spel.
Efter överfarten från fastlandet hade jag gjort brakförlust, men använde restan av veckan till att hämta upp.

Riktigtriktigt ball.

Det skumma med detta spel är att det verkar, iaf för mig, som det går mkt bättre ordentligt påverkad av alkohol... låter fel, men statestiken talar för sig själv..
robstar
quote:
Originally posted by Glorie

Klädpoker :crazy: njaaa. brukar inte va nå bra i det..

Då kanske vi ska ta ett parti nångång. haha! :tongue2

quote:

Det skumma med detta spel är att det verkar, iaf för mig, som det går mkt bättre ordentligt påverkad av alkohol... låter fel, men statestiken talar för sig själv..

Samma här faktiskt! Har inte listat ut varför men så länge ja vinner skiter ja i de. :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden