return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Ideetje: Share The Wealth

Belgian Bonzai
Dit is slechts een ideetje, maar als we het in de praktijk kunnen brengen is het de moeite.

De idee is simpel: afspreken en elkaars mp3's kopieren HD2HD.

MOET KUNNEN.

Dus ik begin: wie wil mag afkomen naar Adinkerke voor mijn *efkes checken* 4503 trance mp3's. De deur staat open.
Zoiets moet toch kunnen, mensen?

Ook cool zou zijn moesten we lijsten hebben met de tracks die we hebben. Misschien maak ik d'er straks wel eens werk van voor de mijne.
CygnusX
Leuk idee.
Op het duits forum doen ze iets gelijkaardigs. Er heeft daar iemand een dvd met alle ASOTs ooit. Ze hebben een lijstje met duitse tranceaddicts samengesteld en de eigenaar van de dvd stuurt de dvd (via post) naar de eerste op de lijst. Die persoon ontvangt de dvd, kopieert de inhoud naar de harde schijf en stuurt de dvd (via post) naar persoon 2 op de lijst. Zo gaat dat door tot iedereen de dvd gehad heeft.
Nabistai
Ik heb ongeveer 12 cd's met mp3's op, maar de meest recente is meer dan 6 maanden oud (de laatste 6 maanden heb ik misschien 20 mp3's gedownload ofzo.
Gladius
best elkaars HD dan ff wisselen eh, ik heb 32gb trance, om da op cd's of dvd's te zetten ... :rolleyes:
maar ik vind het zeker een goed idee!

-Glad
Tiger777
vree leuk idee, maar...

Niet iedereen heeft zo'n DVD lezer(ik heb dat dus niet :confused: ) en, ik denk dat we dan veel CD's zullen mogen sturen met de post, ik alleen al heb 3gb's in MP3's en ik vind van men eige al da'k der weinig heb...

btw: IK BEN TERUG!!!!!:happy2:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium