|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Staat er nu ook bij. Heb me de vrijheid genomen om er, bij de omzetting naar html, een opsomming van te maken. Dat zal je wel niet erg vinden zeker?:D |
Hehe, nee da's goed, cavakes. Waar staat dat eigenlijk (kheb het gemist ergens denk ik)? |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Drek je had moeten wegslippen en naar Lloret de mar moeten gaan, tis zo'n beetje Ibiza 2 (vol hollanders ook) |
Ben er juist van terug en euhm, het stelt niet veel voor.
Soms komt er eens een goeide Dj (Bumpers: - Cor Fijneman , Johan Gielen, Tiesto enzo) maar dat is dan ook de enige disco die zo'n DJ's lante komen.
XTRA is ook wel in staat goeie trance te draaien maarja
De rest is 'gewoon'
En sfeer is er ook nooit echt
ah ja nog iets, het dance festival met tiesto gielen, cor, marco v was wel super ! Johan Gielen > Tiesto :) qua sfeer en publiek oppeppen :)
Volgend jaar zal er terug 1tje zijn dus die periode reserveren :) - tss 21 en 23 juli ofzo |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
het stelt niet veel voor.
Soms komt er eens een goeide Dj (Bumpers: - Cor Fijneman , Johan Gielen, Tiesto enzo) maar dat is dan ook de enige disco die zo'n DJ's lante komen.
|
Ik ben er nog nooit geweest het is maar van horen zeggen... maar Marco V zou er geweest zijn... |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Lightworks
Hehe, nee da's goed, cavakes. Waar staat dat eigenlijk (kheb het gemist ergens denk ik)? |
That would be here:
WEBSITE
Of gewoon onder m'n sig op website klikken...
;) |
|
|
| Gladius |
kzal menne lijst ook is make 1 vd dagen.
moet het eigenlijk alleen trance zijn of gewoon al de muziek dat ge hebt? wel belangrijk detail voor mij =)
-Glad |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|