|
|
| dj_hysterix |
| wow..va häftigt att läkarna kan göra underverk idag :eek: :) |
|
|
| Aendy |
Alltså han odlar den bara på armen sedan opererar de bort odlingen och sätter den där den ska vara. Det är en gammal metod som Aftonbladet tydligen ser som en nyhet. Det har funnits öronodlingar på grisar sen lång tid tillbaka då man gör på samma sätt fast på grishud istället för att kunna transplantera till folk som bland annat förlorat öronen i bränder m.m. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Alltså han odlar den bara på armen sedan opererar de bort odlingen och sätter den där den ska vara. Det är en gammal metod som Aftonbladet tydligen ser som en nyhet. Det har funnits öronodlingar på grisar sen lång tid tillbaka då man gör på samma sätt fast på grishud istället för att kunna transplantera till folk som bland annat förlorat öronen i bränder m.m. |
jo det stog ju att det var en gammal metod men för mig är den ny, alldrig hört om den förut. du som vet en massa om saken kanske kan svara på om han kan använda den? altså till typ samlag och gå på toa och sånt? |
|
|
| JayBee |
| HAHAHAA! förlåt jag kunde inte hålla mig men jag exploderat i skratt ännu en gång när jag tittade nogrant på den lilla gröna masken som tittar fram brevid threaden.. ingen annan som tycker den är hysteriskt rolig? :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|