return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
tips ivm alcoholgebruik

Eagle`
Eagle` manier: tested and approved :D

1) voor ge u nen avond op duvel stort of ander gerstenat begin je eerst met een goed fondke te leggen met vettigen drap. Fritten, hamburgers, durum (yuk), pitta. Hoe vettiger hoe prettiger.

2) Hoewel ik heel goed tegen de drank kan, kun je met dit receptje aardig wat duvels verzetten iig :p

Greets
een Duvel Addict

edit: iemand die zin heeft om in de vakantie sessie bij AA te volgen :toothless
Tiger777
jep, klopt. Ik heb ook ervaring met die methode.

Ehm ja, goed idee. De AA van Dilbeek is een hele goeie (van horen zeggen natuurlijk ;) )
Wildfir3
Wat ik trouwens niet snap: wanneer ik op voorhand niet van plan ben om te 'feesten' dan drink ik eigenlijk nooit zo veel dat ik de dag derna een kater ga hebben. Als ik echter van plan ben om te feesten, dan ben ik ook van plan om mij loederzat te drinken, en dan vraag ik mij af waarom ge een fondke zou willen leggen 'opdat ge meer zou kunne drinken'.

Ik snap dat hele 'ik kan meer drinken vooraleer ik zat ben' stoerdoenerij gezever eigenlijk nie. Ik ben blij dat ik soms niet veel nodig heb om zat te geraken, dan kost het mij namelijk minder :p

Then again, de kater-voorkomen-tips zijn wel welkom :p
pooley
Be a man stuk fus :)

Bij mij ist gewoon, fondke leggen dan kank langer mee, want drinken doe ik toch.
En ik moet altijd iets in men handen hebben => ik drink veel te rap en heb rap dorst.
Ent bier smaakt gewoon zo goed na 5 of mer pinten dat ge gewoon gee nzin hebt in iets anders.
Samen met vrienden aan den toog zitten, toerkes betalen, ma als gij dan afvalt (van u kruk) omdat ge zo scheil zat zijt, das ook ni tof.
van 9.30-9.00 beginnen en da zo volhouden tot het kebab tijd is (4-5-6 uur) ni gemakkelijk !
Eagle`
quote:
Originally posted by Wildfir3
Wat ik trouwens niet snap: wanneer ik op voorhand niet van plan ben om te 'feesten' dan drink ik eigenlijk nooit zo veel dat ik de dag derna een kater ga hebben. Als ik echter van plan ben om te feesten, dan ben ik ook van plan om mij loederzat te drinken, en dan vraag ik mij af waarom ge een fondke zou willen leggen 'opdat ge meer zou kunne drinken'.

Ik snap dat hele 'ik kan meer drinken vooraleer ik zat ben' stoerdoenerij gezever eigenlijk nie. Ik ben blij dat ik soms niet veel nodig heb om zat te geraken, dan kost het mij namelijk minder :p

Then again, de kater-voorkomen-tips zijn wel welkom :p

het probleem bij ons is dat we altijd zeggen we doen het wa rustig aan vanavond en uiteindelijk zitten we dan zo te zuipen dan het echt niet meer schoon om zien is. Verwonderlijk dat er zich nog niemand heeft doodgereden bij ons. Paar weken geleden stond de jan nog zo zat als wa met zenne opel record erges aan de laekelinde in leeuw tegen nen boom en hij wist begot ni hoe hem daar geraakt was. Int vervolg toch oplette da hem in zo nen toestand ni meer in zen voiture kruipt.

Daarom is een fondke altijd wel goed of het loopt de spuigaten uit, bij sommigen toch ;)

edit: we hebben nog geluk da we nog nooit alcohol controles zijn tegegekomen, ik denk dat er veel van ons levenslang al hun rijbewijs kwijt zijn, let op als er iemand meerijdt let ik altijd wel op, ben verantwoordelijk voor passagier natuurlijk. Maar alleen, hell :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium