|
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten
|
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by M5
he lex ga lekker slapen man !! ...das niet gezond joh ..zoveel posten ....anders krijg je RSI klachten (net als Henkie ja!!) enne ik heb verhalen gelezen van mensen die niet eens meer hun haar kunnen wassen (ook dat haar niet meer ja!! mochten ze dat hebben lol) door de RSI klachten |
hehe, ik ga ook pitte...Morgenavond naar CLUB Q in Zwolle, kijke of daar nog wat te beleven is. BTW, zeer goeie tent, moet je echt eens wappie heen gaan... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by M5
he lex ga lekker slapen man !! ...das niet gezond joh ..zoveel posten ....anders krijg je RSI klachten (net als Henkie ja!!) enne ik heb verhalen gelezen van mensen die niet eens meer hun haar kunnen wassen (ook dat haar niet meer ja!! mochten ze dat hebben lol) door de RSI klachten |
Hehe RSI klachten. Ik heb laatste tijd wel een beetje last van me armen ja. Maar wassen doe ik nog gewoon hoor. geen problemen daar. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
Naar mijn mening kan Jukx extreem dom lullen! Dus mijn stem gaat uit naar hem! |
Nou ja zeg!
En dat alleen omdat ik je altijd zo uitlul? |
|
|
| Dj Lex |
| Als ik eerlijk moet zijn vind ik Jukx juist 1 van de wijzere mensen op dit forum. Best veel verstand van muziek en andere dingen |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Der is verder nix
Ik had net een zware flame aan lexie uitgedeeld, maar ik bedacht me dat rellen in het Holland Forum niet zo'n beste zaak is, omdat dit het enige forum is waar kwaliteit van posts nog enige waarde heeft.
Zelf ben ik al lang een member van dit forum en ik heb gewoon gemerkt dat de laatste tijd steeds meer mensen zich tof wanen, alleen omdat ze meer posts hebben dan een ander. En omdat ze een antwoord geven in iedere niet-nuttige vorm dan ook. Dit is gewoon jammer, omdat deze forums niet meer de kwaliteit bieden als ze vroeger deed.
Dit is eigenlijk alles. Ik bedoelde nix persoonlijks met de reply. Het is gewoon jammer dat sommige mensen niet meer posten wat belangrijk is. Als je (nutteloze) gesprekken wild voeren, doe dat dan in de chatroom/ |
Precies!!! Ik ben het echt helemaal met je eens!! Ik ben ook al een tijdje member (toen waren er in totaal maar 3 forum-sections ofzo!?)
maar een half jaar geleden (als het niet meer is) roelde de Music Discussion echt zwaar!! Nu is er echt geen haar op mn hoofd die er aan denkt om daar te gaan posten!! Zelfde geld voor de chill-out.
Ik ga geen namen noemen maar sommige van die "massa-posters" vind ik echt zo onwijs triest!! (geen dutch-ta's hoor, wees gerust jongens) Het zijn allemaal van die zinloze reply's/posts enzo... doe dat dan lekker in de chatroom inderdaad!
Sommige mensen posten gewoon alleen maar om het "posten"... zodat ze een hoog getalletje onder hun naam hebben staan. De kwaliteit van het forum gaat er echter zienderogen op achteruit.
Dit geldt niet voor iedereen met veel posts hoor!! Sommige mensen krijgen het namelijk voor elkaar om (bijna) altijd iets nuttigs of grappigs ofzo te posten!!
de groetjes! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|