|
|
| verminator |
det som var fryktelig irriterende var å ha billett til lucia cruise 2002, men å måtte selge den pga jeg hadde examen samme dag og dagen etter :/
det var faen det
fyfan
aldri vært så sur før hehe |
|
|
| JayBee |
| fan jag har bara varit på kryssning en gång i mitt liv och då var jag så liten att jag kommer inte ihåg... men har de lika dyra priser på kryssningarna som på gotlands båtarna? på gotlands båtarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
fan jag har bara varit på kryssning en gång i mitt liv och då var jag så liten att jag kommer inte ihåg... men har de lika dyra priser på kryssningarna som på gotlands båtarna? på gotlands båtarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom :) |
Och det bästa är att detta är inte ens som en vanlig kryssning med Silja eller Viking...
Vi har bytt ut alla medelsvensson med alkohol i sikte, alla pensionärer med sömn i sikte, Finska par med tango i sikte, alla pudelfrisyrer med otrohet i sikte till 100% party people some oss |
|
|
| Proximus |
Djs klara än så länge
Lee Burridge (Eng)
Scott Bond (Eng)
Matt Hardwick (Eng)
John Askew (Eng)
Paul Louth (Eng)
Jace (Fin)
StoneBridge (Sve)
Johnny Boy (Uganda)
Thomas Krome (Sve)
Henrik B (Sve)
Henrik Löwenhamn (Sve)
Dana Bergkvist (Sve)
Andreas Hansson (Sve)
Ronny Elvebakk (Sve)
JdotP (Sve)
Morg (Sve)
Noma (Sve) |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Proximus
Djs klara än så länge
Lee Burridge (Eng)
Scott Bond (Eng)
Matt Hardwick (Eng)
John Askew (Eng)
Paul Louth (Eng)
Jace (Fin)
StoneBridge (Sve)
Johnny Boy (Uganda)
Thomas Krome (Sve)
Henrik B (Sve)
Henrik Löwenhamn (Sve)
Dana Bergkvist (Sve)
Andreas Hansson (Sve)
Ronny Elvebakk (Sve)
JdotP (Sve)
Morg (Sve)
Noma (Sve) |
ÄNTLIGEN! MATT HARDWICK!
Har fan längtat efter att få se honom sedan han blev sjuk på Valborg.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|