return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
New Monday Bar Cruise !!!

reveal
jag ska med. :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
fan va kul det hade varit... men jag har ju en del problem tyvärr :/
för det första... ingen att åka med vilket inte e något problem kanske egentligen....
men sen till dem stora problem... jag har inget jobb ännu vilket = inga pengar.. men förhoppningsviss så ska jag la ha något tills dess iallafall.. så jag kanske har pengar.. vem vet, vem vet...

men sen eftersom man precis har fixat jobb isåfall typ så kanske det e svårt att få ledigt :/

och när man vet allt detta så e la det ganska så försent med att fixa biljett... hmmm...

OKej från och med nu förbjuder jag alla på detta forum att säga att dom nte kan åka med för dom har ingen att åka med NI HAR JU MIG och alla andra här :gsmile: Knasbollar :p

Lägg undan en hundring i månaden så har du råd när det är dags att betala, bara för att man bokar man behöver du inte betala på en gång

quote:
Originally posted by mindshooter
fan jag vill verkligen med..ska göra mitt bästa :)

tänker inte låta dig skryta om att du varit där utan mig en gång till Steve

Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!

Efterfest hos mig på fredagen !!!
MojjMojj
Fan också vad grejer det känns som om man missar bara för att man inte är 18 än :( *snyft* 17 är det mest betydelselösa numret jag vet :(
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
OKej från och med nu förbjuder jag alla på detta forum att säga att dom nte kan åka med för dom har ingen att åka med NI HAR JU MIG och alla andra här :gsmile: Knasbollar :p

Lägg undan en hundring i månaden så har du råd när det är dags att betala, bara för att man bokar man behöver du inte betala på en gång

Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!

Efterfest hos mig på fredagen !!!

hehehehe... va ju därför jag skrev att det inte e något problem egentligen ;)

vilka hundralappar??? har ju inga :/
eller hmm... har ju typ 600:- i mynt här hemma.. men det lär ju inte räcka för jag måste ju komma till båten också... life is a bitch sometimes
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Jag gör allt! jag gör allt! kommer gräva ner mig själv om jag inte kommer med...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden