return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
New Monday Bar Cruise !!!

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Aendy
Sikta? Har man inte bokade hytter? Eller man får nummerna när man checkar in?
Dom delar bara ut hytterna som man kommer om man inte ber om att få hamna på nåt speciellt ställe typ nära hissarna eller liknande...
mjz
då vill jag ha kaptenens hytt... :)
sipowitz
quote:
Originally posted by Aendy
Sikta? Har man inte bokade hytter? Eller man får nummerna när man checkar in?

Man får placering och hyttnummer när man loggar in (eller checkar in för de som inte hänger med på detta internskämt ála tidigare cruisar :-)

Synes på cruuuuuuuuuuuuiiiiissssssssssseeeeeeeeeeennnnnnnnn
verminator
NY KRYSNING!!!!!!!!

plz technokrysning!!:D :D
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by verminator
plz technokrysning!!:D :D

har svårt att tänka mig att de skulle göra en renodlad technokryssning till valborg...LITE techno blir det nog iaf...jag hoppas och ber till högre makter att de tar hir Väth igen...COX hade jag också gett vad som helst för att få se...och Picotto igen....mummmaaaaaaaaa :)

men...first things first...40 TIMMAR KVAR!!!
:eek: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

edit: FAN...kom just på att det kan vara en god idé att lägga över lite filmer på datorn så jag får ett par tomma DV-band över så jag kan filma lite...bättre sent påtänkt än aldrig.. :happy2: Min film från Midway ligger fortfarande någonstans här och skräpar...:rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden