|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget :toothless |
hahahah, så jävla rätt :D
jag har själv svårt för house :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gaby
Du skojar!!?? Det va det skönaste setet man hört på länge!!! Det finns nog inte många som håller med dig om Valborg!!??
Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig*
Johnny va ju bara BÄST! Skön, mörk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny* |
Kan inte annat göra än att hålla med dig. |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
No offence till Johnny för han e en skön lirare men jag höll på somna när han avslutade på Valborgskryssen... Lite mer än 125 bpm tack ;) |
Word!
Jag höll själv faen på att somna... och ni som har varit i närheten av mig vet att energi finns det gott om..
Housen hör hemma i maskinrum (eller hur reveal :-) |
|
|
| mindshooter |
Ere bara jag eller låter det som att en del här fäller samma fördomsfulla kommentarer om house nu som andra fäller om Trance?
Tycker bara det är så dumt att dumförklara alla som säger att Trance låter som en trasig telefon och sedan säga minst lika dumma saker om house...bara för att det inte passar er ;)
House\Tribal\Mörk progg\Techno e inte min grej heller, därför tycker jag det är lite synd att alla mina DJs ligger i rad...hade vart fetare om man hade haft en DJ var 4:e timme eller något :D |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ere bara jag eller låter det som att en del här fäller samma fördomsfulla kommentarer om house nu som andra fäller om Trance?
Tycker bara det är så dumt att dumförklara alla som säger att Trance låter som en trasig telefon och sedan säga minst lika dumma saker om house...bara för att det inte passar er ;)
House\Tribal\Mörk progg\Techno e inte min grej heller, därför tycker jag det är lite synd att alla mina DJs ligger i rad...hade vart fetare om man hade haft en DJ var 4:e timme eller något :D |
Mnjaäe, inte riktigt samma sak. Det är skillnad att hacka på en mustikstil, och att "morra" lite över att det är exakt samma avslutning i dj/genre/golv som förra gången. Och eftersom den avslutningen inte passade vissa av oss, ja då har man väl rätt att utrtrycka sin besvikelse?
Dock så avslutade han första cruisen också, men då i sammarbete med David. Och då var det ett jävla tryck. Så frågan är om det var David som man kan tacka för lite uptempo ála something about those pills den gången... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|