return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
New Monday Bar Cruise !!!

verminator
noen som vet om no party på fredagen etter at krysningen er over? :D

skal bli i sthlm til lørdagen, så må feste på fredagen og:)
WhiteRussian
Betalade idag... :)

GOOOOOOOOOOOOOODWICK!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by verminator
noen som vet om no party på fredagen etter at krysningen er over? :D

skal bli i sthlm til lørdagen, så må feste på fredagen og:)

Jag kommer säkert vilja festa på dagen efter också.... kanske kör efter fest hemma hos mig :)

En får se.... Sen på lördagen ska jag ner till Linköping för att se Kai Tracid :)
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sen på lördagen ska jag ner till Linköping för att se Kai Tracid :)

givetvis fortsätter festen där :D vilken helg :crazy:
DJ_Laszlo
Luciakryss 2003: TA/TC Gathering

Vem är på? Vem har förfest? Förfesten kan gärna äga rum i hytten jag och min polare delar på, men denna ligger långt ner i båtfan, och om det går hål i skrevet så blir vi de första att drunkna - men det är väl risker man får ta. :D

Kom igen nu flickor - detta är ett ypperligt tillfälle att träffa alla nissar och gummor som man i stort sett bara haft kontakt med bakom ett par äckliga datorskärmar. Jag menar, vissa av er känner mig bättre än vad min egen morsa gör. Det snackades ju om att vi skulle "hälsa på varandra framme vid den och den högtalaren på Devotion", men det blev ju som det blev med det projektet...den enda jag sötte på på Devotion var Staz...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden