return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Nyx - Styx

Nyx
Här har ni en kort version av ett av mina pågående projekt..tanka gärna ner och säg vad ni tycker! :nervous: :D

för er som inte redan vet hur man gör - högerklicka och spara mål som..
Nyx - Styx | 2:14 min | 128 kbs | Melodic Trance
Glorie
cooolt... ere första låten du lägger upp elle? iaf här på TA va? blev allt lite förvånad.. trodde den skulle vara hårdare.. :) hehe
det första pipljudet (runt 0:13 och handklappningen) e det enda jag inte gillar. 0:25 typ blire mycket bättre :) :p därefter följer en finfin slinga... typ 1:42 å framåt ere riktigt fint ;) men det låter som den slutar? men e det hela låten eller? antar det?
mycke fin start, me åskljudet eller vare e :) gillar det som sagt extra mkt på slutet...
och ett extra plus i kanten till namnet på låten.. va ere styx betyder??? nåt väl?
Nyx
tack för kritiken, glorie! :D
Ja, det är första låten jag postar på forumet..men inte den första låten jag har gjort. :) Jag håller med om att synthen i början blir ganska pipig och vass utan den kommande synthen och basen som mjukar upp, om du fattar vad jag menar..ska försöka fixa det iaf! Detta är inte en fullversion av låten om du undrade det!

Styx är den underjordiska floden över vilka de döda färdades enligt den grekiska mytologin (bilden ;))..låten var mycket hårdare och mörkare från början..men jag slog ihop mixen med en annan och så blev det som det blev. Jag ska posta den hårda versionen när jag gjort klart den! :disbelief
ScuL
det låter bra, inte så mycket saker att klaga om.. försätt ;)
men glöm inte att fixa en hård-mix, det är mer typ min stil :)
Glorie
quote:
Originally posted by Nyx

Styx är den underjordiska floden över vilka de döda färdades enligt den grekiska mytologin

styx.. ja nu kom ja på.. haha... just det. glömde bort de me floden...satt långt bak i huvudet tror ja :p fan, ja som t.o.m läst om grekisk mytologi... minuspoäng till mig :p

såg de me fullversion ef. ja postat, men jag pallade inte ändra min post.. allt ja gör på TA tar 10-15 ggr längre tid här hos brodern än hemma på min dator... :( asjobbigt..
väntar me på den hårdare versionen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden