|
|
| St_Andrew |
Tänkte att man kunde ha en internet stream typ en gång i veckan där nån (olika varje vecka) från Sweta väljer sina grymmaste låtar o spelar dom, kul o höra vad andra lyssnar på plus att det är ganska kul att sända också.
Vet inte om ni tycker detta är en bra idé men jag tycker det skulle vara lite coolt! =)
Frivilliga än så länge:
Me
Glorie
TrancE_GyLLe
Nyx
Swe_trance
RebeL9
zamzon
vizay
Nicke
AnD
P4z
DJ_Laszlo
Sand Leaper
Skriv upp er eller skicka pm ni som är intresserade! |
|
|
| zamson |
| vi har snackat omd förut... skulle vara grymt med en sweTA radio... frågan är vem som ska hosta |
|
|
| St_Andrew |
| Jo det e väl det svåraste fast det e inte så svårt att lösa, dom flesta här inne har iaf minst 512kbit vilket borde räcka för ungefär 4 anslutningar, om dom fyra går till fyra andra som oxå hostar samma sak (megaenkelt o fixa) så wipps kan 4*4+4+1=21 personer lyssna på det o mer än så lär det väl innte bli, sen e det väl flera som har mer än 512 oxå... |
|
|
| Glorie |
hehe, jag har inte läst nåt tidigare om nån sweta-radio :p så ja får väl säga igen "vilket bra topic andrew" :p!! haha va bra att du tar dig tid att välja smileys till tråden me ;) som syns på SWEDEN- mainsidan... ser trevligare ut :p hehe
jag har nyligen lärt mig sända radio!!! :D :D :D så ja kan va me i leken ;) men ja kan inte hosta :( |
|
|
| TrancE_GyLLe |
om en vecka så sitter jag på mitt gammla vanliga BBB så jag kan hosta.. bara nån berättar hur man gör..:) :)
de är iaf en as bra ide Andrew...
om ni inte hittar nån annan som vill/kan hosta så pm:a mej.. å berätta hur man gör.. som sagt om en vecka altså...:) :)
//
GyLLe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|