|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Nyx
kul idé..tror dock inte att det är många här som diggar min typ av musik :disbelief |
jo ra...din stil e hård som fan..och jag diggar det..du borde göra en mix tycker jag..;)
gillar du hardcore ? min kompis är hardcore-fanatiker och han har påverkat mig ganska mycket..jag börjar oxå gilla RTC, Stunned Guys, Dj Promo, korsakoff osv. :p |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
jo ra...din stil e hård som fan..och jag diggar det..du borde göra en mix tycker jag..;)
gillar du hardcore ? min kompis är hardcore-fanatiker och han har påverkat mig ganska mycket..jag börjar oxå gilla RTC, Stunned Guys, Dj Promo, korsakoff osv. :p |
hehe..jag lyssnade på lite thunderdome och dyl. förr..men det är framförallt acid och hardtrance som jag lyssnar på nuförtiden och även en del melodic trance, psytrance och dancemusik! :D
låttips: Revolution Team vs The Snake - Let's Drum The Boomstick (skön gammal hardcorelåt!) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Nyx
hehe..jag lyssnade på lite thunderdome och dyl. förr..men det är framförallt acid och hardtrance som jag lyssnar på nuförtiden och även en del melodic trance, psytrance och dancemusik! :D
låttips: Revolution Team vs The Snake - Let's Drum The Boomstick (skön gammal hardcorelåt!) |
jag hittade inte den där låten...kan du skicka den om du har msn ? eller stäväs ftp ? :clown: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
:crazy: :crazy: :crazy: man behöver inte mixa va? :p räcker väl om man spelar olika låtar... mellanrum emellan gör ju ingenting :p hehee |
hehe hoppas det för jag kan / har inte alla grejer för att mixa..
Tycker man får spela vad man vill e ju liksom halva det roliga att få höra alla andra vad dom lyssnar på och så! |
|
|
| SWE_TRANCE |
jag har ju lirat en hel del radio faktiskt, dock ingen mixning...
Så när det finns tid så kan jag spela mé :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|