|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by arno
hollywood in rotterdam, maar wel de bassement dan he. Daar word altijd wel lekkere muziek gedraaid, alleen jammer dat je daar maar op iemand z'n teen hoeft te gaan staan en je hebt al ruzie. |
En daarom is belgie ook zo lachen. Allemaal klappers en nooit ruzie. Of je moet naar atmoz vosselaar gaan, daar is het de laatste tijd wat vaker prijs. Maar ja, wat komen daar steeds meer.......hollanders. Het is wat, van die patsers die komen om gezien te worden. :D |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Hehehe, dat valt toch wel mee daar?? ALs ik in Hollywood ben, (minimaal 1x per maand ofzo) zit ik ook altijd in die zaal, wel relaxed zaaltje ja. Dan hoor je op een avondje Firwire echt 5 x ofzo:D:D:D
Allen wel kut dat t daa in t begin als er niemand in die zaal zit, t naar kots stinkt:( |
en jammer dat er in die zaal bijna geen decoratie is aangebracht, alleen een paar lampen, eigenlijk zouden ze de muziek van de bassement in de grote zaal moeten draaien, met dat draaiende podium, dat zou echt vet zijn. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by rellivisit
En daarom is belgie ook zo lachen. Allemaal klappers en nooit ruzie. Of je moet naar atmoz vosselaar gaan, daar is het de laatste tijd wat vaker prijs. Maar ja, wat komen daar steeds meer.......hollanders. Het is wat, van die patsers die komen om gezien te worden. :D |
Ik ga regelmatig naar Highstreet toe, en daar is echt maar heel af en toe iets aan de hand. 95% van de bezoekers daar is Nederlander, maar bijna nooit problemen.
En Zillion is ook gaaf. |
|
|
| Donna |
| Marcanti in a'dam is idd wel een coole tent,maar ik ga dan eerder voor de melkweg,de waakzaamheid in koog aan de zaan en idd de 0 in den haag,now & wow in rotterdam vinnik ook wel rulen... |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Donna
Marcanti in a'dam is idd wel een coole tent,maar ik ga dan eerder voor de melkweg,de waakzaamheid in koog aan de zaan en idd de 0 in den haag,now & wow in rotterdam vinnik ook wel rulen... |
Ik wil ook nog steeds naar die Kremlinfeesten in het Marcanti. Die schijnen wel goed te zijn. Veel grote namen, dus altijd interessant!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|