return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Wat is de beste discotheek ever?

moogwai
quote:
Originally posted by Robvef

Geloof me, dat wil je niet.
Ben er ook een paar keer geweest, maar er loopt een weg van Den Bosch naar Beek en Donk langs het kanaal. Je mag er maar 80 km per uur en die weg is echt iets van 25 km lang ofzo.

En je kunt daar ook niet harder of inhalen, want de weg is erg druk en overal staan van die k*tflitspalen. :mad: :mad: :mad:

Ja dat is echt een rot weg... echt een slechte infrastructuur heeft die regio :(.. wij moesten een keer voetballen in Keldonk en we zijn gewoon een uur onderweg geweest :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by moogwai

Ja dat is echt een rot weg... echt een slechte infrastructuur heeft die regio :(.. wij moesten een keer voetballen in Keldonk en we zijn gewoon een uur onderweg geweest :(

kan je er alleen op die manier komen dan?
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex

kan je er alleen op die manier komen dan?

Is wel het snelste. Je kan ook nog via Eindhoven of ove de A50 en dan bij Grave eraf en dan ook nog een heel stuk tussendoor.

Het klote daarvan is, dat er in de buurt gewoon geen snelweg ligt :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef

Is wel het snelste. Je kan ook nog via Eindhoven of ove de A50 en dan bij Grave eraf en dan ook nog een heel stuk tussendoor.

Het klote daarvan is, dat er in de buurt gewoon geen snelweg ligt :(

Hehe nou ja ik zie het wel
!_PeTrUs_!
In LLoret de Mar ben ik in 1997 nog naar Thunderdome on Tour geweest in de Colossos...Dat was voor toen wel erg grappig...Tegenwoordig is de INDEX in Duitsland (net over de grens bij Enschede) 'het' helemaal voor mij. Als je van het hardere BEUKwerk houdt, is dat de place to be...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland