return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
AgE doesnt matter (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_moonshine
quote:
Originally posted by DJ_TRON
LMFAO!!!!!!!
THERES NO WAY IN HELL I WOULD MAKE MYSELF LOOK LIKE A FOOL LIKE THAT!!
i just go there in my clothes...pants yellow shirt spiked hair...with the occasional glow stick
whoever does that kandy-kid should DIE


GINO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Galapidate
quote:
Originally posted by DrummeRaver86
kandy kids are those stupid-ass ridiculous excuse for trance lovers. they show up at parties wearing at least 18 lbs. of that stupid beaded crap around their necks and on their wrists. They also usually have on the yellow visors and UFO pants that are23 sizes too big. And you usually find them sucking on 2 pacifiers.


Plus they're the reason for all the drug dealers coming to parties.
loconet
Hey Tron, Curious, How did you get into the music/scene?
Yomofo
quote:
Originally posted by Emil
It's not his fault, he's from Wisconson. :rolleyes: :haha:


LOL!:stongue:
elena
:rolleyes:
fr0st
True raves are ing cool.... dont think they have em anymore least not here in FL.....and whats a rave party with out watching all the ed up candy kids with the retarded clothes..... I mean i dont think you could have a party with out them it just wouldnt be the same....Anyway i think the music as matured into the club scene.......
GelatinPufF
quote:
Originally posted by DJ_TRON
heyhey fellow trance heads, im just wonderin how old sum of you are. Im 13 lol but a full blown raverr
mix hard mix long
childsplay,
PEACE


D'AAWWWWW! a NuW kAnDy kiDD! weLkOME! ~HUGZ!~ =) =) =)

PLUR!

L0newo1F
I'm 14 and haven't been raving yet.
Clyde77
less than 5 months!!!!!!!!!! ill be 18~!!!!:D
PatMcGroin
quote:
Originally posted by Clyde77
less than 5 months!!!!!!!!!! ill be 18~!!!!:D


less than 5 months and i'll be 21! god in damn. took long enough!!!!!!!!!!!!! :p

hadi burpee
im 20, 21 in november. i was a true raver back in the day. just had my big jnco pants (30 inch around the legs i believe). with my size medium size bright teeshirt, one braclet on each arm, and no need for a pacifier and as i didnt use one or need one, i just went for the msuic, because i loved it, and still do, but that was back in 99, i am not sure if i can go to raves anymore, i dont like that scene
Spad
quote:
Originally posted by DrummeRaver86
kandy kids are those stupid-ass ridiculous excuse for trance lovers. they show up at parties wearing at least 18 lbs. of that stupid beaded crap around their necks and on their wrists. They also usually have on the yellow visors and UFO pants that are23 sizes too big. And you usually find them sucking on 2 pacifiers.


Why do you care what people wear?

If it bothers you that much, you really need to get a life :) It's attitudes like this that are destorying the UK dance scene, don't kill yours before it's even started ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement