return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 
Joepie! Vrouw met meeste posts!

-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
dus deze discussie is ook weer voorbij.....???

opluchting zeg

oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Nog ff de 3000 hale van tevoren he...
Jukx
quote:
dus deze discussie is ook weer voorbij.....???

opluchting zeg

oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Pfff... lucky you!!!! ik over 2 weken in het vliegtuig naar KOS!! wooohooo! :)

Gaan WVG en ADK ook mee trouwens??? (jullie zaten toch bij elkaar in de klas ofzo??)
Ja, he waarom komt ADK hier nooit meer?? Of heeft die stiekem een andere nickname genomen ofzo??
Blik
quote:
Originally posted by Jukx

Pfff... lucky you!!!! ik over 2 weken in het vliegtuig naar KOS!! wooohooo! :)

Gaan WVG en ADK ook mee trouwens??? (jullie zaten toch bij elkaar in de klas ofzo??)
Ja, he waarom komt ADK hier nooit meer?? Of heeft die stiekem een andere nickname genomen ofzo??

ADK gaat wel mee, WVG (helaas) niet, hij ging al op vakantie op dat moment:(:( we zitten inderdaad bij elkaar in de klas en waarom ADK hier nooit meer komt.......:confused: :confused: :confused: .....echt geen flauw idee (heeft pas geleden nog wel wat gepost trouwens)

zit me trouwens zorgen te maken over het moderaten, aangezien Henkie over is en dus elke dag zat is, kan hij rare dingen doen, niemand kan dat corrigeren behalve ik, maar aangezien ik er niet ben gaan jullie een zware tijd tegemoet
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-

Nog ff de 3000 hale van tevoren he...

nou, ik ben bang dat ik dat niet haal, moet er nog 110 maken om de 3000 te halen, en zoveel was ik niet van plan te posten.......ik laat jullie gewoon in spanning voor 10 dagen, en dan komt mijn 3000ste post

hierbij geef ik Lex de eer om mij in te halen en de meest postende Nederlander te worden
-=WVG=-
quote:

WVG (helaas) niet, hij ging al op vakantie

zou gaan...maar ja...:rolleyes:

We gaan inderdaad een rommelige tijd tegemoet en ik kijk er niet van op als het Holland forum over een weekje dicht is :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland