|
|
| Blik |
ok ok, ik geef toe, de kwaliteit van mijn posts zijn ook niet altijd even denderend maar dat hoeft ook niet altijd, vind ik dan:)
als ik iets post in de music discussion is het altijd een goeie post omdat het daar over muziek gaat (Ooit geweest Lex??:Dj/k)
Miss P: beetje rustig a.u.b. we willen niet het niveau omlaag halen zoals bij de chillout is gebeurt....... |
|
|
| Miss Proximus |
| Blik....ik hoop dat je begrijpt dat IK het niet ben die hier de kwaliteit naar beneden haalt...als je dan graag een vingertje op iemand wil richten...denk dan aan Lex...mijn posts hebben tenminste nog wat inhoud... |
|
|
| Dj Lex |
| Okey ik zie het alweer. De mensen gaan zich tegen me keren. Ik krijg steeds meer kritiek om wat ik post en wat ik doe. Nou ik vind het best. Misschien houdt ik me wel helemaal afzijdig vanaf nu he. Dan hebben jullie geen last meer van mij. Dan verpest ik Miss Proximus haar threads niet meer, want die liggen op zo'n hoog niveau. Ik begrijp eigenlijk nog niet wat jullie lopen te zeiken. Wat irriteert jullie nou dat ik 1 keer per dag meestal ff alle threads doorlees en op allemaal ook gewoon ff een antwoord geef. jullie zitten er duidelijk mee, want ik krijg niets dan kritiek. Ik ga niet zeggen dat jullie jaloers zijn ofzo, want dat geloof ik ook niet, maar ik weet niet wat jullie nou eigelijk zo irriteert. Dat ik soms een hele bladzijde post? Ja als het niet zo druk is en ik heb ff tijd dan ga ik ff posten, maar wat maakt dat nou uit joh en ja ik zeg wel vaak misschien niet altijd even nuttige dingen. Nou ja sorry dan he. Ik denk niet dat ik het ga veranderen, misschien ook wel. |
|
|
| Blik |
| ok, misschien word het tijd om dit threadje te sluiten, aangezien Lex ook wel een punt heeft, hij wil alleen een beetje plezier hebben op dit forum en als hij dat op die manier heeft dan moeten we dat maar respecteren lijkt mij......... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou Blik jij hebt ook niet echt een hoge postkwaliteit moet ik zeggen. |
Zo, moet je horen wie het zegt!!!!!!!!!!!!!!!
Heb jij ooit wel eens iets gepost wat uit meer dan 1 zin bestond Lex!?!?! (behalve je post hierboven) Of heb je überhaupt wel eens iets gepost met enige inhoud?? Je schijnt nogal trots te zijn op al die posts van je... nou ik erger me er alleen aan!! Ondanks die vele posts van je voeg je echt BIJZONDER WEINIG toe aan dit forum!
Dus als ik je 1 tip mag geven: post alleen als je daadwerkelijk iets te melden hebt!! Kan een hoop irritatie schelen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|