return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
SFEER en (EMOTIE) op parties en bij voetbal wedstrijden

raoel
quote:

mooi stukje RAOEL

Dank je. Maar die "quote" heb ik niet geschreven he. Zo denk ik er overigens ook over.
Dat is door ene Jos Das uit Doetinchem geschreven. Dat is ook wel heel mooi geschreven.

Maar ja ook ik ben er wel een beetje bang voor dat er steeds meer knok partijen op parties komen. Maar dat zal toch wel meevallen denk ik. Ook wel omdat er altijd mensen tussen zullen komen. Of men moet met hele grote groepen komen.
Robvef
Ik zie op feesten ook wel eens mensen lopen, waarvan ik denk: "Die horen hier niet thuis". Maar ja, daar kun je weinig aan doen.
-=WVG=-
Nu zal de enige echte Hooligan zich ff uitspreken...:)

Nah, ik ben uiteraard wel voetbalfan (FCDB) maar geen geweldadige hoor, wees niet bang...

Mooi stukje over Ferry van Vliet inderdaad, die minuut stilte was ook indrukwekkend.

Ook FCDB moest spelen dat weekend en ook WIJ hielden een minnuut stilte, tegenwoordig is er dan ook echt stilte, in tegenstelling tot enkele jaren geleden, toen er altijd wel een of andere grapjas doorheen zat te schreeuwen...

That's Impressive :)
MH
Ik post bijna nooit op dit forum maar ben NAC supporter dus wil ik ff reageren.

Ik bezoek zelf vrij veel wedstrijden en ik moet eerlijk zeggen dat ik me bijna nooit bedriegd heb gevoeld door andere supporters. Maar omdat elke keer als er wat gebeurt het uitgebreid in de krant en op Tv komt denken veel mensen dat het bij elke voetbalwedstrijd rellen is. Terwijl er bij 95% van de wedstrijden niks gebeurt.
Wat er bij de Graafschap-NAC is gebeurd moet je denk los van het voetbal zien. Die wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden. NAC - spelers gingen rechtstreeks van de begrafenis van de vriendin van Ferry naar de wedstrijd. Er stonden spelers huilend aan de aftrap.
Iedereen besefte dat voetbal eigenlijk niks voorstelt als er zoiets ergs gebeurd. je kunt die wedstrijd niet als voorbeeld nemen voor alle wedstrijden omdat niemand zijn rivaal zoiest toewenst.

Over de sfeer op Trance feesten: Ik ben niet bang dat er meer vechtpartijen zullen komen. Ik denk dat op de meeste grote feesten de beveiliging wel goed is. Ik heb nog nooit een grote vechtpartij gezien in elk geval.
Donna
zoiets zou dan eerder op techno/hardtrance parties gebeuren,wat ik ook niet echt denk btw.
de sfeer is over t algemeen gewoon altijd lekker:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland