return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 
Tom Harding LIVE @ de <<0>>

Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Damn heb je alweer gelijk MiSs p ... Vage avond zeg .. beetje twilight zone achtig

je bent gewoon een zatlap, je zit nog terug te denken aan de lekkere lippen en ass van Lotte (en ook van de vriendin van haar:D)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik

je bent gewoon een zatlap, je zit nog terug te denken aan de lekkere lippen en ass van Lotte (en ook van de vriendin van haar:D)

Je hád ook gewon kunnen zeggen dat t door mij kwam:p
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Je hád ook gewon kunnen zeggen dat t door mij kwam:p

had ik kunnen doen ja, maar ik hou niet zo van liegen:p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik

had ik kunnen doen ja, maar ik hou niet zo van liegen:p

Henkie_henk
lol.. zielugge miss p.. :o :p ;)

Jaaa die vriendin was ook niet verkeerd joh!.. ik zou alleen al trouwen met die kont alleen.. ze had ook zon poppe koppie.. vooral aan het eind van de avond..

Haha.. ow ja.. we gingen ook nog laten zien hoe sommige meisjes erbijliepen/uitzagen... komt er zon surfplankje aan.. doe ik zo "kijk ik heb meer dan haar" haha.. bots ik zo tegen haar aan haha..gelukkig had ze het gewoon dik wel door haha lol.. oeps.. haha ik ben echt een lul haha.. dit moek helemaal niet vertelle :D Het was wel dikke lache joh! Echt zon kakker hockey trut.. Wel gek ze keek de hele tijd niet meer naar me... :eek:

ach ja.. het leven is hard..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland