return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Tom Harding LIVE @ de <<0>>

Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5

op een ECHTE HEAO doen ze dat niet hoor ..;)

Haha klopt ja ik vond het ook onzin.. mede omdat ik er geen ruk van kan.. maarja er kwame ook nog wat andere cijfers bij.. zoals.. een bespreking voor mannetje of 50.. een betoogje make.. ook havo style maarja.. toch algauw weer 1 studiepunt weehee.. :)

En Lex.. Werken is relaxter he.. t liefst van 9 tot 5.. heb ik het beter met me meestal 3 uur per week school.. :D
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Haha klopt ja ik vond het ook onzin.. mede omdat ik er geen ruk van kan.. maarja er kwame ook nog wat andere cijfers bij.. zoals.. een bespreking voor mannetje of 50.. een betoogje make.. ook havo style maarja.. toch algauw weer 1 studiepunt weehee.. :)

En Lex.. Werken is relaxter he.. t liefst van 9 tot 5.. heb ik het beter met me meestal 3 uur per week school.. :D

werken kan je je hele leven nog ...ik kon ook volgend jaar gaan werken ...3 daagjes in de week , en dan 2 dagen naar school ...maare heb ik mooi voor bedankt!!. beetje me eigen 3 dagen te pletter werken voor 1900 piek...ja DAAG!!

die vrije dagen bevallen me nu prima !!
Dj Lex
Als ik bij me pa op de zaak verdien ik gelijk best goed. Ik denk ook niet dat ik het ga doen. misschien na een paar jaar gewerkt te hebben een avondstudie rechten. Zie ik wel zitten
M5
werken en daarna weer naar school ....daar komt vaak niets van terecht..
Henkie_henk
MMm dat geld wat je door werke krijgt is dan wel weer lekker.. daarom werk ik ook bij zon zooi voor alweer 3 maanden en heb nog nooit betaald gekrege.. klasse... maar nu zijn er 2 mensen lansgeweest.. k denk wel dat ik me geld snel gestort krijg..haha hij belde zelfs op.. dat ik 1,50 meer per uur zou krijgen..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland