return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 
Tom Harding LIVE @ de <<0>>

Henkie_henk
Ja volgens mij heeft Glanissie wel gelijk.. ik kan het wete.. met me 7 voor spelling.. (bij de 2e herkansing)

Echt slecht joh.. zit je op je heaotje.. moet je nog ff 50 zinnetjes 1 fout een punt dt tt dtdtd troep doen..

Oh ja ik ben trouwens over!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ja volgens mij heeft Glanissie wel gelijk.. ik kan het wete.. met me 7 voor spelling.. (bij de 2e herkansing)

Echt slecht joh.. zit je op je heaotje.. moet je nog ff 50 zinnetjes 1 fout een punt dt tt dtdtd troep doen..

Ah wacht, ik had de zin nie goe gelezen...
Sorry Glaniskanis...
Plz dont flame me...:p

en Henk, welke opleiding doe je op je "heaotje" ?
Henkie_henk
Ik doe de MER.. Management Economie en Recht..

eerste jaar is niet alles eve leuk.. maar 2e jaar wordt alweer beter.. geen wiskunde/statistiek onzin meer...

Vrijdag heb k nog recht tentame.. maar aangezien ik toch al overga weet ik niet of ik dat nog wel ga lere :p:rolleyes: De juiste instelling :D
Dj Lex
Wow zoiets wil ik ook het liefst doen. Economie en Recht, maar heb geen zin meer om nog 6 jaar te gaan studeren ofzo.
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk

op een ECHTE HEAO doen ze dat niet hoor ..;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland