return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Tom Harding LIVE @ de <<0>>

raoel
quote:
Originally posted by Akira
GODVERDOMME STOMME BOSAAP!!Wat ben jij een godse eigenwijze gast...ja ok het zal wel komen doordat je voor PSV bent...en jij bent wel een echte supporter met HET GEVOEL...flikker toch op zeg.

Eerst mij voor bumper uitmaken en uitspraken zeggen als DIt:You I'll see I'm always right en dat soort onnozele uitspraken.

IK weet voor 1000000000% procent zeker de line up want ik was er zelf bij jungleaap.tom harding draaide toen 0.30 tot 2.30 en op dat tijdstip was dus mark van dale bezig in de EAU in DEN HAAG...dus ten eerste zou hij dus nooit op tijd (2.30) in arnhem het roer over kunnen nemen en NA tom harding kwam tommy en om 3.00 nam armin van buuren het roer over.

En dat mark van dale ook nog es met TIME TO BURN opent...dat is nog maar es waarschijnlijk een iddicatie hoe oud die set wel niet is.

IK ben er die avond geweest en ga dan niet zulke domme dingen zeggen van "Want akira kan wel zeggu dat Dj Tommy erna kwam, maar is dat wel zo????" of "Toch blijf ik denken dat het um is."
Ik was er bij gast en durf er alles op te zetten dat mark van dale NIET HEEFT GEDRAAID Na TOM HARDING...

BTW hardhouse platen lijken veel op elkaar en hoe lang ken jij tom harding nou???en dan al zo'n grote bek geven knap hoor...
Ok om jou domme jou wijze af te sluiten :
YOU EIGENWIJZE BOSAAP ik heb gelijk....probeer niet weer er onderuit te lullen

lucht dat op ?!?!?!?!?!!? vast wel :D
Ik zal maar niet terugrellen !!!!

Nee dan zal ie het wel niet zijn.
En ja hardhouse lijkt wel veel op elkaar.
Maar heel oud is de set niet (hij is best wel nieuw) want tom draait best veel nieuwe nummers.
Het is echt een vette set !!!!

Maar ik ga die maat van me dus nu wel helemaal afzeiken (en slaan :)) want hij heeft me er van overtuigd dat ie het was. Ik vond dat ie er veel op leek en hij wist zeker dat ie het was vanwege de MC.

Maar wie gaat er mij nog meer afzeiken.
(btw) Interreseert me toch niet
Ik kom voor mijn mening uit en als die je niet bevalt dan zak je toch lekker in de stont
Moet toch een beetje terug rellen.

En ja ik ken tom harding al best wel lang en heb veel mixen van um en volg ook van alles over um. Toch is KING picotto gaver
Akira
quote:
Originally posted by raoel

lucht dat op ?!?!?!?!?!!? vast wel :D
Ik zal maar niet terugrellen !!!!

Nee dan zal ie het wel niet zijn.
En ja hardhouse lijkt wel veel op elkaar.
Maar heel oud is de set niet (hij is best wel nieuw) want tom draait best veel nieuwe nummers.
Het is echt een vette set !!!!

Maar ik ga die maat van me dus nu wel helemaal afzeiken (en slaan :)) want hij heeft me er van overtuigd dat ie het was. Ik vond dat ie er veel op leek en hij wist zeker dat ie het was vanwege de MC.

Maar wie gaat er mij nog meer afzeiken.
(btw) Interreseert me toch niet
Ik kom voor mijn mening uit en als die je niet bevalt dan zak je toch lekker in de stont
Moet toch een beetje terug rellen.

En ja ik ken tom harding al best wel lang en heb veel mixen van um en volg ook van alles over um. Toch is KING picotto gaver

JOngen het heeft niks met opgelucht te zijn te maken...maar meer het feit dat je nog zo'n eigenwijs bent nadat ik je al 100% had bevestigd wat de line up was...en jij maar er tegen aan gaan dan kan je nou eenmaal zo'n reactie verwachten.

En als je het zelf niet heb geluisterd...neem dan niks van je maat aan...wat op TA forum zitten de echte kenners ;)

en trouwens je hebt niks om terug te rellen....want de info die ik heb gegeven klopt gewoon van die avond.Of je bent nog eigenwijzers dan ik al dacht
Henkie_henk
Yeah girl power!
raoel
moet ik terug rellen mensen ????
Of zal ik maar de vrede bewaren ????

Heb er hier wel een beetje zin in, want ik heb dat hier nog nooit gedaan. Maar ja wat schiet ik ermee op ????
Want dan krijgen we weer een hoop onzinnige posts om onze counter omhoog te helpen. En dat vindt swamper niet zo'n succes :D:D:D liet ie toch duidelijk doorschemeren.
Akira
quote:
Originally posted by raoel
moet ik terug rellen mensen ????
Of zal ik maar de vrede bewaren ????

Heb er hier wel een beetje zin in, want ik heb dat hier nog nooit gedaan. Maar ja wat schiet ik ermee op ????
Want dan krijgen we weer een hoop onzinnige posts om onze counter omhoog te helpen. En dat vindt swamper niet zo'n succes :D:D:D liet ie toch duidelijk doorschemeren.

Sorry maar misschien interperteer ik je verkeerd??maar hoe wil jij je standpunten verdedigen als die allemaal incorrect zijn??Leg dat mij eens uit...een verweerdwoord geven zonder bewijzen is net zoals "met je pik op een drumstel slaan".

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland