|
|
| NILA.NL |
| Ik vroeg me af hoe Mysteryland was? Hoe waren de dj's? De organisatie? Veel regen? De sfeer? Enz.... |
|
|
| Remy D |
| Het was strak:D:D:D:D , alleen werd ik doodziek van al die JOSTI'S die hele tijd zaten te EEEH OOOH. :mad: |
|
|
| The Groove |
Ja in 1 woord geweldig man! Was inderdaad een beetje irri dat Ehh ohhh gelul maar dat mocht de pret niet drukken hoor! Ik zelf heb de volledige sets van Dana, van Buuren en Marco V gezien en tussen door nog wat Techno en Hard House.
Maar bij de set van Marco V begon het gewoon te regenen! Gelukkig was er zo'n kerel zo vriendelijk dat ik onder z'n paraplu mocht staan. En de mensen die bleven (waren er toch aardig wat) werden werkelijk getrakteerd op een wereld set! Gelukkig hield het na een kwartier op met regenen. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Het was strak:D:D:D:D , alleen werd ik doodziek van al die JOSTI'S die hele tijd zaten te EEEH OOOH. :mad: |
hé scheld even met je eigen naam wil je! je maakt m'n band belachelijk! ik heb gelukig geen Remy's gehoord van HEHO..anders waren er wél klappen gevallen ha! en voor mijn verhaaltje over Mysteryland..check de "wat hebben we dit weekend gedaan"thread...
Groetjes Josta:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|