|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by The Groove
waar stonden jullie precies? Want toen het zo hard begon te regenen stonden er best weinig mensen en ik vraag me gewoon af of ik 1 van jullie toevallig gezien heb ;)
Ik stond aan het einde 2 meter voor het hek (in het midden) met zo'n dom lampie op m'n trui! |
Ik stond aan de linkerkant van het podium, voor de boxen, tegen het hek aan. Met spijkerjack en een zwarte trui om mijn middel geslagen. Ik stond verschrikkelijk te SCHREEUWEN toen hij Flight 643 draaide... Ik viel nogal op volgens mij, want ik zag heel veel mensen naar me kijken toen ik zo schreeuwde....:eek: |
|
|
| The Groove |
Haha zou goed kunnen dat ik je gezien heb. Maar ik weet het zo niet meer eigenlijk...
Ik had een groenige trui aan met een witte streep aan de voorkant. En daaronder een licht-grijze broek met van die zwarte ritsen er in |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik kan me nog wel een gozer herinneren met een geel shirt...vrij groot, blonde stekels? |
Ben 1,90 en heb blonde stekels. :) Dus dan hebben we elkaar dus toch een beetje gemeet. Maar een volgende keer moet het maar beter. :) |
|
|
| Miss Proximus |
| haha...dat was een blind date Remy lolz...na jah..volgende x beter..ik wil sowieso s een x afspreken met alle cool peeps op een centraal feest met Trance, Techno, Prog en Hardhouse...voor iedereen wat...rond de 25e van de maand..stufi binnen, loon binnen...:D |
|
|
| torontotrance |
| I heard the marco v set, i wish we had events like this in canada. Hope you all enjoyed yourself. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|