return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Hoe was Mysteryland????

Remy D
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Waar heb je drinken gehaald? Ik stond gelijk aan het begin als je binnenkwam..en hoe zag je eruit? En waarom herken je me dan niet gewoon? damn..dan had je weer wat meters bier gratis gehad!!:D
Ik was trouwens die ene met dat rooie Dommelsch shirtje aan :p

Ik had een cola gehaald, drink haast geen alcohol als ik slik. :) Maar ik had een geel shirt aan van Wildlife(Gsus) en een rode driekwart broek. Het is inderdaad wel jammer, maar ik was al aardig ver heen en dan denk ik niet meer zo helder :eek:, maarja misschien op Sensation dan ga ik in het wit :p.
M5
aan de verschillende voicemails te horen die ik heb gekregen ging het er zeer stevig aan toe !!! :D
Miss Proximus
haha...leuk was dat..de voicemail van M5 inspreken..alleen hoorde ik geen dus ben ik op een gegeven moment maar wat gaan schreeuwen LOL..en nóg was ik niet te verstaan :D
The Groove
Ja het was echt geweldig die set in de regen van Marco V! Leuk effect trouwens, regen en lasers! Maar goed, mensen die Marco V gezien hebben: waar stonden jullie precies? Want toen het zo hard begon te regenen stonden er best weinig mensen en ik vraag me gewoon af of ik 1 van jullie toevallig gezien heb ;)

Ik stond aan het einde 2 meter voor het hek (in het midden) met zo'n dom lampie op m'n trui!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Remy D

Ik had een cola gehaald, drink haast geen alcohol als ik slik. :) Maar ik had een geel shirt aan van Wildlife(Gsus) en een rode driekwart broek. Het is inderdaad wel jammer, maar ik was al aardig ver heen en dan denk ik niet meer zo helder :eek:, maarja misschien op Sensation dan ga ik in het wit :p.

Ik kan me nog wel een gozer herinneren met een geel shirt...vrij groot, blonde stekels?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland