|
|
| Remy D |
Ik vond Dana ook heel vet draaien en werd ik alleen moe van die MC!! Armin draaide een superset en Cosmic Gate deed precies wat ik van ze verwacht had!!:D:D:D:D:D Jaspa Jones draaide ook een heel lekker setje.. Maar tot mijn teleurstelling heb ik het gewoon niet volgehouden tot het einde:(:( was gewoon zo verrot dat ik het niet meer aan kon maarja dat kan ook wel is gebeuren.. Nouja al met al was het wel een hééééél geslaagd feest. :D
Zal proberen het woord Josti niet meer te gebruiken hier Miss P maar of het lukt weet ik niet. ;)
Het zou trouwens wel kunnen dat ik wat te drinken heb gehaald bij je in de Q-dance tent tijdens Dana, degene die me hielp had wel overeenstemmingen met de foto die van jou geplaatst is hier kom ik net achter. |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by The Groove
Ja in 1 woord geweldig man! Was inderdaad een beetje irri dat Ehh ohhh gelul maar dat mocht de pret niet drukken hoor! Ik zelf heb de volledige sets van Dana, van Buuren en Marco V gezien en tussen door nog wat Techno en Hard House.
Maar bij de set van Marco V begon het gewoon te regenen! Gelukkig was er zo'n kerel zo vriendelijk dat ik onder z'n paraplu mocht staan. En de mensen die bleven (waren er toch aardig wat) werden werkelijk getrakteerd op een wereld set! Gelukkig hield het na een kwartier op met regenen. |
Ik was ook bij Marco V (met regen) en ik ben COMPLEET(!) uit mijn dak gegaan!! Wat kan die man een muziek draaien zeg!! GE-WEL-DIG!! Wat ik trouwens leuk vond om te zien was hoe al die mensen wegrenden voor de regen... had ik meer ruimte om te dansen... Hij draaide trouwens 1 plaat 2 x... Ik heb het vermoeden dat die plaat "Prozac" heet... weet iemand of dit?
Voor de rest heb ik DJ Scot Project gehoord (Super!), DJ Stef, Armin (allebei goed), Cosmic Gate (Mwoa), Warmduscher, en ik heb afgesloten met Yves de Ruyter! De laatste plaat die hij draaide was écht SUPER!
Wil iemand mij trouwens ff laten weten wanneer en waar ik eventueel de set van Marco kan downen... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Het zou trouwens wel kunnen dat ik wat te drinken heb gehaald bij je in de Q-dance tent tijdens Dana, degene die me hielp had wel overeenstemmingen met de foto die van jou geplaatst is hier kom ik net achter. |
Waar heb je drinken gehaald? Ik stond gelijk aan het begin als je binnenkwam..en hoe zag je eruit? En waarom herken je me dan niet gewoon? damn..dan had je weer wat meters bier gratis gehad!!:D
Ik was trouwens die ene met dat rooie Dommelsch shirtje aan :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
regen... had ik meer ruimte om te dansen... Hij draaide trouwens 1 plaat 2 x... Ik heb het vermoeden dat die plaat "Prozac" heet... weet iemand of dit?
|
Ik heb deze plaat ook gehoord en het moet wel een remix zijn van DJ Tomcraft - Prosac |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|