return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Ben jij Starmaker ook zo moe???

Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance
makkelijk!!

die oom van jou is Jan van Grinsven, ex-keeper Den Bosch en MVV, Dus initialen JVG
jouw naam is WVG

dus W(willem???) van Grinsven!!!!!
ok, ik heb gewonnen
Gaston, wat zijn de prijzen?????:D:D:D

ik mocht de prijs uitreiken van WVG

de prijs is.....................:

verzin een nieuw raadsel!!!!!!!!!!!!!!

tevree met je prijs??:D
Optimus Trance
*teleurgesteld* is dat alles???:(
ik had me helemaal voorbereid op een mooie prijs, kaartjes voor een party ofzo, en dan krijg ik dit.....
ok, een niuewe raadsel, moet ik fftjes over nadenken, krijgen jullie vanavond, oke?
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira
henkie is toch wel de grootste STARMAKER fan die ik ken hehehe :D

Dude wtf! LoL.. k heb het alleen maar een heel klein beetje verspreid :)

K heb de cd zelf nooit gebrand.. en ook niet meer op me HD staan!

ik voorspel trouwes dat die nieuwe cd van hun echt gruwelijk gaat floppe of ze moete alles weer hype in de media..en weer hun eigen cds gaan kopen.

ps ik geef wel toe dat ik er vaak genoeg naar keek :) anna der leuke tong oefeningen enzow! prachtig!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Optimus Trance
makkelijk!!

die oom van jou is Jan van Grinsven, ex-keeper Den Bosch en MVV, Dus initialen JVG
jouw naam is WVG

dus W(willem???) van Grinsven!!!!!
ok, ik heb gewonnen
Gaston, wat zijn de prijzen?????:D:D:D

Inderdaad Willem van Grinsven...

Gaston wat zijn de prijzen haha, dat zeg ik ook altijd als er prijzen te verdienen zijn...:p

Maar wat ik eigenlijk bedoelde is hoe je nou kunt zien dat hij mijn oom is...ook voor mensen die hem niet kennen...

Het antwoord zou dus eigenlijk moeten zijn omdat hij een glas bier in zijn handen had:D:D:D:p...Maar ik reken jouw antwoord goed...De prijs volgt nog !! :p
M5
quote:
Originally posted by -=WVG=-

Inderdaad Willem van Grinsven...

Gaston wat zijn de prijzen haha, dat zeg ik ook altijd als er prijzen te verdienen zijn...:p

Maar wat ik eigenlijk bedoelde is hoe je nou kunt zien dat hij mijn oom is...ook voor mensen die hem niet kennen...

Het antwoord zou dus eigenlijk moeten zijn omdat hij een glas bier in zijn handen had:D:D:D:p...Maar ik reken jouw antwoord goed...De prijs volgt nog !! :p

:mad: :mad: :mad:

ARRRRRRRRRGHHHH

...he ik net die foto bekijken ...ik denk he die gast heeft een pot bier in zijn hanD !! dat zal ie wel bedoelen ...ik denk snel de oplossing posten , maar dan geeft ie het alweg !!!!! :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland