return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Msn

Cyrax
Ik vraag me nog steeds af wat al die A-team gedoe nu nog met MSN te maken heeft (Geen kritiek op BA natuurlijk, I LOVE THE A-TEAM)
Robvef
quote:
Originally posted by Cyrax
Ik vraag me nog steeds af wat al die A-team gedoe nu nog met MSN te maken heeft (Geen kritiek op BA natuurlijk, I LOVE THE A-TEAM)

Helemaal niks,maar zo gaat het bijna in iedere thread zo. We gaan hier heel snel en vaak off-topic. Maar dat is wel lachen :D :D :D

En ik persoonlijk vind MSN handiger dan ICQ. ICQ heeft veel te veel opties en die stomme typegeluiden zijn ook niets (ik weet dat je ze uit kan zetten, maar het idee alleen al!!!)
basvh
quote:
Originally posted by moogwai

Karma Chameleon heb ik zelfs nog mee moeten zingen bij muziekles in de brugklas :(

wij moesten in de brugklas bij muziekles the sound of music meezingen, en dan vooral het liedje van "do a deer a female deer", ik heb nog traumas daarvan. ook een brugklas trauma is blokfluit spelen.
Dj Lex
Wow ff niet geweest en deze thread is alweer drie blz langer. Ga niet iedereen ze replys lezen, dus voeg me maar gewoon toe. ik heb er geen zin en tijd voor hehehe
moogwai
quote:
Originally posted by basvh

wij moesten in de brugklas bij muziekles the sound of music meezingen, en dan vooral het liedje van "do a deer a female deer", ik heb nog traumas daarvan. ook een brugklas trauma is blokfluit spelen.

Haha blokfluiten.. dat kon ik absoluut niet :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland