|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by ADK
heel verkeerd...
in die tijd dacht je daar nog niet aan...
tegenwoordig... die Amy (o.i.d) van t A-team.. nou... niet slecht voor de jaren '80...
en dat vrouwtje bij knightrider, die techneut(e).. ach....
maar vroeger dacht je daar dus NIET aan
Macgyver is trouwens een ware TOPserie ja...
die maakt van een touwtje, een paperclip, en een peer een landmijn waarvan de grootste jeep in de lucht vliegt...
wat n vent
ook mooi trouwens...
bij t A-team zitten ze per week ongeveer 3 à 4 keer opgesloten in een of andere ruimte, meestal een garage..
en wat staat daar ALTIJD in die garage....
een LASAPPARAAT en PANTSERPLATEN.... ALTIJD
en dan iets van een moter of zo, en daar werd dan weer een on ander gevaarlijk gevaarte van gemaakt, wat iedereen probeerde neer te schieten... maar NOOIT iemand raakte... NOOIT
één keer is BA neergeschoten in zn been, en toen moest ie bloed van murdock... en toen zei ie....
'I don't want no blood from that crazy FOOL!!'
ADK |
hehe lol Macgyver is the man!:Dhij wist 'em uit eendert welke situatie wel uit te trekken,met zijn swiss-knife lol,ook wel een mega theme-song :D |
|
|
| ADK |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe lol Macgyver is the man!:Dhij wist 'em uit eendert welke situatie wel uit te trekken,met zijn swiss-knife lol,ook wel een mega theme-song :D |
mega theme-song???
ik heb geen idee meer hoe het gaat
die theme-song van knightrider... die was goed
zou een goede trancemix van kunnen
busta rhymes heeft dat tingeltje ook nog in een van zn liedjes gebruikt: 'fire it up' die was wel goed
(dan hoor je die gasten zo 'fire it up' roepen, maar als je niet echt goed luistert, zeggen ze gewoon sprekend 'Feijenoord', echt hoor)
die heeft weinig meer met msn te maken...
ADk |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja dat was zeker moi.... Daar zat ik echt elke aflevering op te wachten :D |
Ik vind de beste aflevering die dat Culture Club mee doet... weet je wel met, die vage flikker, Boy George... (hij is nu zelfs een redelijk bekend trance? - dj in Engeland)
Maar goed op het einde spelen ze dan Karma Chameleon van Culture Club, wat ik nog steeds echt een onwijssss leuk nummer vind!! Als je hem niet kent moet je hem echt ff downloaden.. het is zo'n typisch vrolijk jaren '80 nummertje!! |
|
|
| Rudy |
IMPULSE1983@HOTMAIL.COM
Add me maar, eindelijk met iemand praten die wat over trance weet!:D:D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|